wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

Man TGA
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=88
Strona 1 z 23

Autor:  HARNAŚ [ 25 gru 2004, 19:40 ]
Tytuł:  Man TGA

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(C)http://www.autocentrum.pl

Autor:  KonradK [ 28 gru 2004, 14:44 ]
Tytuł: 

Ja też dam troche fotek fajnych 8)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

(C) lkw-infos.net

Autor:  RoadTrain [ 03 maja 2005, 11:57 ]
Tytuł: 

Słyszałem że Many mają źle zaprojektowaną skrzynie biegów, nie wiem czy to prawda bo nim nie jechałem ale słyszałem też że Man TG - a 410 km ciągnie gorzej niż Volvo FH 380 km ... :wink:

Autor:  $$k100e%% [ 06 sty 2006, 16:53 ]
Tytuł: 

Ze skrzynią się z tobą zgodze ale z silnikiem już nie.Man ma bardzo dobre silniki i ma ich duży wybór, niewiem jak ciągnie FH-acz ale wiem że MAN ciągnie bardzo, i to bardzo dobrze :)

Autor:  HitmaN [ 08 sty 2006, 18:09 ]
Tytuł: 

Warto zaznaczyć w konfiguracjach kupowanego ciągnika siodłowego (nowego) można również określić przełożenie w przekładni głównej które ma wpływ na dynamike, prędkość maksymalną, zużycie paliwa i moment obrotowy. Kiedy wkońcu skonczą sie teksty "który lepiej ciągnie" ...

Autor:  Mihu [ 08 sty 2006, 18:27 ]
Tytuł: 

HitmaN poruszył tu bardzo wazną kwestię, mianowicie przełożenie tylnego mostu i charakterystyke samej skrzyni... Nie szukając długo przykładu - ZF produkuje dwa rodzaje 16 biegowych skrzyń - 16S181 z tzw. "nadbiegiem" oraz 16S221 z ostatnim przełożeniem bezpośrednim, różnice między obiema są, i przekładają się także na ciąg czy zużycie paliwa w danych warunkach drogowych...
Pozdrawiam!

Autor:  HitmaN [ 08 sty 2006, 19:07 ]
Tytuł: 

jak ktoś nie wie o co chodzi z tymi skrzyniami co pisał Michu to służę wyjaśnieniami.
skrzynia bezpośrednia to taka w której na ostatnim biegu wał napędowy (za skrzynią biegów) kręci się z taką samą prędkością jak silnik
a skrzynia z nadbiegiem jest wtedy gdy na ostatnim biegu wał kręci się szybciej niż silnik, w takim przypadku moment obrtowy jest mniejszy ale za to więszke obroty czyli prędkość

Autor:  Pazdz [ 12 sty 2006, 21:26 ]
Tytuł: 

Tutaj ładny zestaw:

Obrazek

http://www.hankstruckpictures.com

Autor:  Daniel [ 12 sty 2006, 22:05 ]
Tytuł: 

Ja też znalazłem fajną fotkę oto ona :D
Obrazek

źródła nie pamiętam :wink:

Autor:  R620 [ 12 sty 2006, 22:19 ]
Tytuł: 

No to i ja pokaze wam 2 takie zestawy ze HEJ :
nic dodac nic ujac
Obrazek

i nastepny mimo ze tez jest piekny to pierwszy bardziej mi sie podoba:
Obrazek

a tu piekne wnetrza:
Obrazek Obrazek

zrodel nie pamietam fotki z dysku

Autor:  Pazdz [ 12 sty 2006, 23:16 ]
Tytuł: 

Acha dzięki Daniel. Jak dla mnie jest świetny. I wnętrze też super. Ni wiecie jak wyglada w środku nad przednią szybą??. Bo chyba trochę inaczej niż w zwykłej XXL.

Autor:  Pazdz [ 06 mar 2006, 19:45 ]
Tytuł: 

Według mnie bardzo ładne TGA:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

(C) LKW-INFOS

Autor:  R620 [ 06 mar 2006, 20:21 ]
Tytuł: 

Widziałem juz dzis te Maniki na lkw-infosie i przynam ze bardzo ładnie wyglądaja i robote maja dobra bo tylko zajeżdzają zarzucają kontenery i zero skakania jak małpa po zestawie z plandeką ;) ;) ;)

Patrzac na zbiornik TGA z drugiej fotki i z ostaniej, bynajmniej ja widze(albo mi tak sie zdaje),że ten Man z ostaniej fotki ma węższy(czyli mniej pojemny) zbornik od tego na drugiej focie i co za tym idzie te gorzej się prezentuje jak dla mnie ;) :mrgreen:

Autor:  oski1234 [ 07 mar 2006, 16:39 ]
Tytuł: 

Ja do tej pory miałem negatywną opinię na temat Manów ale z czasem zdaję sobie sprawę że niema się co spierać bo WSZYSTKIE auta z wielkiej siódemki są bardzo dobre i z wiekiem odchodzą takie opinię że przykładowo man, daf czy też scania są najlepsze. Poprostu trzeba to z wiekiem zrozumieć- takie moje odczucie...


Ogółem mówiąc MAN razem ze wszystkimi markami ostatnimi czasy w moich oczach zyskał trochę więcej niż do tej pory :)

Autor:  Pazdz [ 08 mar 2006, 18:53 ]
Tytuł: 

Pomimo, iż to kabina XL, to oferuja ona przywoitą przestrzeń. Wszystko dzięki minimalnemu tunelowi. Sporo tych MANów (czrnych) jeździ przez moją miejescowość. Ciągają beczki firmy J&S. :wink: :wink:

Autor:  ciezarowka [ 08 mar 2006, 19:09 ]
Tytuł: 

Kolego kabina XLX jest w globie, a M.A.N. ma trzy kabinki do dalekiego transportu

-najmniejsza XL
Obrazek

-średnia XLX

Obrazek

-największa XXL
Obrazek

Więc ten M.A.N. niebieski ma kabinę XL z spojlerem!!!

fotki - http://www.man.de

Autor:  Daniel [ 08 mar 2006, 19:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Z rozmów z kierowcami z różnych firm, uważają, że M.A.N.-y dużo palą, chociaż mi się osobiście, podobaja te wózki..
Taką samą opinię słyszałem. Najlepiej jest samemu przetestować samochód i porównać spalanie z inną marką, bo niekiedy kierowcy mówią bezsensu :]

Autor:  ciezarowka [ 08 mar 2006, 20:16 ]
Tytuł: 

Wczoraj rozmawiałem z kolegą który jeździ już cztery lata TGA i powiedział ze wychodzi na 100 km około 32-34 litrów. Jeździ tandemem w XXL-u z 410 konnym motorem.

Autor:  ciezarowka [ 09 mar 2006, 8:45 ]
Tytuł: 

Na ścisłość to w Polsce nie raz się stosuje kabiny LX do transportu dalekiego, ta kabinka jest z tych kabin węższych, ale ma dwie leżanki i podwyższony dach.

Obrazek

Autor:  R620 [ 09 mar 2006, 20:02 ]
Tytuł: 

Kilka ciekawych sprzętów :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

(C) truckfotos.nl

Strona 1 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/