Swoją pierwszą obecność na rynku usług transportowych przedsiębiorstwo odnotowało w 1991 roku, kiedy istniało jeszcze jako spółka cywilna.
Po 8 – letniej działalności firma stała się na tyle widoczna na rynku transportowym, że w wyniku przekształceń od 1999 roku istnieje jako samodzielne przedsiębiorstwo transportowo – spedycyjne pod nazwą GOMOLA TRANS reprezentowane przez jednoosobowego właściciela PAWŁA GOMOLA..
W oparciu o własny tabor nastąpiła dalsza rozbudowa firmy i aktualnie tj. od dnia 1.01.2007r firma posiada nowoczesną i perfekcyjnie zorganizowaną bazę z siedzibą w POGÓRZU 386 (przy starej drodze na trasie Skoczów – Bielsko Biała).
Podstawową działalność firmy stanowi ciężarowy transport międzynarodowy i spedycja usług transportowych.
W ślad za dynamiką rozwoju podążamy również za poszukiwaniem obszarów oszczędności kosztowych, co jest specyfiką rynku transportowego.
Rozwijając się nadal szukamy ciągle nowych kontaktów a znajomość procesów logistycznych, pozwala nam na zwiększenie swej produktywności. Z tego też względu dla podniesienia prestiżu i pozyskania dodatkowych źródeł dochodu koncentrujemy się na poszukiwaniu nowych rozwiązań oraz dodatkowych możliwości pomnażania kapitału.
Obecnie dysponujemy następującym taborem:
- 38 ciągników siodłowych marki SCANIA
- 40 naczep skrzyniowo - plandekowych oraz kurtynowe w tym:
- 9 naczep kurtynowych marki SCHMITZ typu Mega (13,62 x 2,48 x 3 m)
- 12 naczep kurtynowych marki SCHMITZ (13,62 x 2,48 x 2,85)
- 4 naczepy kurtynowe marki WIELTON (13,62 x 2,50 x 2,90 m)
- 6 naczep skrzyniowych marki WIELTON (13,62 x 2,48 x 2,90)
- 6 naczep samowyładowawczych z klapodrzwiami marki WIELTON
( 8,70 x 2,45 x 1,60 m ) – możliwość regulacji pod rampę
- 1 naczepa samowyładowawcza marki SCHMITZ
- 1 naczepa specjalna z możliwością jej przedłużenia o 5 M – do przewozu towarów i materiałów nienormatywnych.
- 1 naczepa typu "PLATFORMA"
Wszystkie naczepy wyposażone są w dachy przesuwne, z możliwością ich podnoszenia do załadunku.
Wszystkie jednostki spełniają kryteria ekologiczne i bezpieczeństwa,
posiadając certyfikaty EURO 2 lub EURO 3.
(c)
http://www.bronowski.pl/~gomola/