wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Nowy Terex Demag MAC 50 http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9116 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | olokolo [ 25 cze 2007, 8:22 ] |
Tytuł: | Nowy Terex Demag MAC 50 |
Witam. Jakiś czas temu Korpus Piechoty Morskiej USA ogłosił przetarg na terenowy dźwig, który będzie mógł być przewożony przez aktualny park maszynowy. Przetarg wygrał Terex Demag prezentując to co można spotkać na rynku cywilnym z dostosowaniem do wymogów wojskowych. Tak więc podstawowym dźwigiem w US Cors Marine będize model MAC 50 (rozwinięcie skrótu - Marine All-Terrain Crane). A teraz zdjątka : Źródło : http://www.hadel.net |
Autor: | starex [ 25 cze 2007, 17:50 ] |
Tytuł: | |
Niezły.Jaki ma udźwig?Czy wojska lądowe,lotnictwo imarnarka też mają takie,czy inne? |
Autor: | olokolo [ 25 cze 2007, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Co do udzwigu - ten dzwig powstal z cywilnej wersji AC-50 - czyli maks udzwig 50 ton. Ale na hadel.net pisza cos o udzwigu 35 ton, wg. Techniki Wojskowej udzwig ma wyniesc 45 ton. Naped stanowi silnik Cumminsa o mocy 333 KM, skrzynia automatyczna Allison, maks masa dzwigu to 31,66 tony. Pred. maks 76 km/h, zdolnosc pokonywania wzniesien 30-50 %, glebokosc brodzenia 1,52 m, zasieg 480 km. Zuraw ma mozliwosc transportu przez nastepujace samoloty transportowe - C-17, C-5 i A400M. Zuraw ten powstal na zamowienie jak narazie Korusu Piechoty Morskiej USA. A znajac niekiedy pragmatycznosc wojsk USA mozna domniewywac, ze za jakis czas dzwig ten znajdzie sie w innych formacjach zbrojnych USA. |
Autor: | Thompson [ 27 cze 2007, 23:22 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ten dzwig powstal z cywilnej wersji AC-50 - czyli maks udzwig 50 ton
Z tym że AC-50 w wersji cywilnej jest pojazdem trzy osiowym.Widać różnicę miedzy wersjami wojskowymi, ciekawa maszyna. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |