Cytuj:
skoro jesteś kierowcą to jeśli mógłbyś coś więcej skrobnąć na temat tej firmy? jak już może zauważyłeś jestem ze świon i być może to tak kiedys skieruje mnie los... najpierw szkoła
jak jest ze zjazdami do domu(jak często?) , jak z awariami, przepałami no i zarobki? nie chodzi mi tutaj o konkretną wartyośc tylko raczej stwierdzenie czy jest dobrze czy źle. z góry dzięki:)
Na temat zarobków nie ma co pisac bo zależą one od tego gdzie się jezdzi tzn. kraj, zagranica lub na innenleaderach tj. szkło wielkogabarytowe bo tam płacą prawdopodobnie od kilometra i jeżdżą w podwójnej obsadzie. Kasa nie jest kosmiczna ale zawsze jest.
Tak samo zjazdy do bazy, możesz być co tydzień a możesz przez 5 tygodni jezdzić np. po Unii.
PALIWO- jest norma 27,5 l. pusty i od tony 0,36 lato oraz 0,5 zima.
Jak samochód przepala to musisz to zgłosić na warsztacie i wtedy mechanicy to robią. Jak masz udokumentowaną awarię to spoko a jak stwierdzą że to z twojej winy to Cię obciążą .