Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Renault jest też marką której przydażają się różne ciekawe lub niezbyt ciekawe rzeczy o których inni z pewnością by z chęcią poczytali.Tu macie koledzy do tego odpowiedni dział...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Co do ciężarówek firmy Renault:Magnum-napewno dużą zaletą jest płaska podłoga która ułatwia poruszanie się po kabinie i nie zajmuje cennej przestrzeni.Podoba mi się też duża przestrzeń,elektryczne sterowanie roletami(chyba wszystkimi bo już nie pamiętam),napewno plusem jest ciekawa stylizacja,bo pojazd jest na rynku już prawie 20lat pod taką nazwą i nadal niezle się sprzedaje,dobry komfort,''salonka'' w nowszych wersjach,Minusy-starsze Magnum-ki są podobno głośne i ''buczą'' w środku(tak słyszałem od kierowców jeżdżących nimi po kontenery),starsze modele cechowało nieprzyjemne bujanie i dość mocne przechyły przy hamowaniu i przyspieszaniu,napewno jednym z największych minusów jest wchodzenie-co jest napewno niezbyt wygodne dla starszych ludzi,niezbyt dobre górne łóżko w wersji podstawowej(tzw.roleta).Co do mniejszego modelu Premium:słyszy się że dużo osób narzeka na zbyt słabe silniki DCi,znów górne łóżko typu roleta,''wchodzacy'' wysoko do kabiny tunel silnika-a widzi się te auta na międzynarodówce w podwójnej obsadzie(tylko współczuć...).Co do zalet to słyszałem że Premiumki niezbyt wiele palą a więcej nic nie moge powiedzieć bo 0 stytczności z tym modelem...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Zależy od wersji. Za dopłatą były dostępne wszystkie rolety elektryczne. Tak jest np. w naszych Magnumkach
Główną zaletą jest właśnie płaska podłoga oraz to iż kabina jest zupełnie oddzielona od reszty auta.
Czy ja wiem.. W moim Premium mam właśnie takie zastosowanie i jestem z niego zadowolony. Po zwinięciu zabiera mało miejsca, przy czym złożone może pełnić role "półki" na jakąś torbę, plecak etc.
W modelach Premium na + zasługuje kokpit - mimo że model produkowany jest od 1996r. Wszystko umiejscowione jest ładnie, a zarazem inteligentnie.
Rejestracja:14 lut 2006, 16:55 Posty: 1362
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP
Duck to wez sie tam połóż przy wadze ponad 100kg... A w nowej Premiumce przecież mamy do wyboru dwie wersje górnego łóżka:rolete i normalną na stelażu sztywną,tak jak w MAN-ach TG-A XLX...
_________________ Fan Transportu
Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...
Pytanie do znawców ciężarówek. Iveco i Renówka to nie ciężarówka. Tak powiadają najmądrzejsze kiermańskie głowy;). W Polsce te dwie marki się jakoś nie przyjęły, ale...nasi południowi sąsiedzi (Słowacy, Czesi, Turcy) dużo mają renówek i iveco w swoich firmach. Dlaczego im te marki "przypadły do gustu"? Nie jeżdziłem żadną z tych marek, więc za dużo nie powiem. Zaleta to cena. Magnum to kabina (mimo, że jest mniejsza niż u konkurencji).
Więc jak to jest z tym, że Czesi preferują Renault a Polacy nie?
O gustach się nie dyskutuje...?
Nowy Premium z silnikiem Volvo Euro 5 450 KM
slaby hamulec silnikowy,
-niewygodne górne łóżko
- mocny silnik
-Oryginalny odtwarzacz nie odtwarza Mp3
-małe schowki boczne ( chodzi mi o te na zewnatrz otwierane od srodka)
-slaby materiał oryginalnych pokrowców na siedzenia (strasznie sie od nich poci człowiek)
-głośniki są zamontowane trochę nie umiejętnie prawie pod sufitem
DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE TO TO CZY AUTO SIĘ PSUJE LUB NIE,NIEZAWODNOSC TO NAJWAŻNIEJSZA CECHA !!!
SILNIK I PODZESPOLY SA BEZ ZARZUTU !!!!
A więc właśnie to co jest podawane jako zalety Renault to silnik i podzespoły a jak wiadomo są produkcją firmy Volvo. Za to reszta czyli wady, to już to co sami stworzyli Francuzi.
Sam nie raz podróżowałem Premium-ką i nie narzekałem, nawet na silnik mimo że jak na tak małą moc (260 km) dawał sobie dzielnie rade nawet pod górki ze sporym ładunkiem. Ogólnie rzecz biorąc to mógłbym polecić ten samochód
Ps. Kolego szczupak na klawiaturze masz taki przycisk "Caps Lock" Mógłbyś go nacisnąć, za nim napiszesz następny post
Wady: kiepskie zawieszenia, awarie pedałów gazu, poduszek kabiny, wszelkiego rodzaju czujników, padajace wkładki zamków które kwalifikuja sie tylko do wymiany, awaryjne silniczki spryskiwaczy szyby przedniej, usterki układów elektrycznych- zwłaszcza non stop przepalajace sie żarówki w obrysówkach- zwłaszcza KERAX i Premium, pękające mocowanai tylnych blotników ( VOLVO I SCANIA maja lepiej to rozwiązane ) co za tym idzie odpadjace lampy tylne, psujace sie wtryskiwacze- nieraz nawet po 10 000 km, awarie czujników AdBlue.
To co napisałem dotyczy oczywiscie ciągników.
Dodam jeszcze że jak ciepłe bułeczki schodzą pompy AdBlue i niskiego ciśnienia- to po prostu idzie jak woda.
Rejestracja:15 mar 2007, 15:04 Posty: 52
Lokalizacja: RYBNIK
Czytam tak te posty, nie tylko w tym dziale ale ogólnie i mam pytanie....
Porównując np: RENAULT--->SCANIA
Większośc mówi SCANIA najlepsza, panowie ale ja oczekuje konkretów, chce merytorycznego dialogu.
W czym jest lepsze Volvo, Scania, Mercedes...
Panowie ja prosze szczegóły ,a nie brednie typu.. mocowanie błotników, nadkoli... itp.
Ja nie chcę nikogo urażać, ale mam wrażenie że między sąboa rozmawiaja czasami dzieci...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę