Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 gru 2007, 0:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2007, 22:54
Posty: 10
Lokalizacja: Janki

witam szanownych kolegów
Dostałem do naprawy MB Actrosa 1840 z silnikem V6 w samochodzi został wymieniony silnik na drugi taki sam, wszystkie centralki od wtrysku i regulacji silnika zostały te same skrzynia ta sama
problem jest w tym ze po wcisnieciu pedału sprzegła wyswietla napis GS i jest to problem ze skrzynia podczas diagnozy TEXĄ wyswietla mi błąd nieokreslony a w systemie serwisowania jest błąd magistrali CAN

chciałem zapoczatkowac TEXĄ samouczka sprzegła lecz cos sie wiesza i d**a a gdy chałem zrobic to za pomoca lewarka to wyswietla mi ,,funkcja ograniczona" może którys z kolegów robił juz coś takiego prosze o pomoc no i pytanie co trzeba dokładnie zrobic po tym jak ,,rozczepiamy" skrzynie z silnikem ??

_________________
,,Dobrze MAMA idzie -
Rzekł zieńć spuszczając tesciową do grobu"
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 0:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

U nas GS wyskakiwało co około 200km, trzeba wymienić jakiś moduł, z tym że był to mpII V8 ;) ale silnik nie ma nic do tego.

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 0:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2007, 22:54
Posty: 10
Lokalizacja: Janki

tak tylko w silniku V8 jest sprzegło dwutarczowe a w V6 jednotarczowe
mysle ze to nie wina modułu tylko konfiguracji i odpowiedniej parametryzacji

Koledzy pomóżcie naprawde nikt nie wie??

_________________
,,Dobrze MAMA idzie -
Rzekł zieńć spuszczając tesciową do grobu"
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 12:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

No ale tak jak mówię GS to błąd któregoś z modułów w skrzyni, powodował on że wyświetlało się GS i w miejscu gdzie wyświetlał się bieg nie było nic po prostu biegi znikały z wyświetlacza i nie można było w tym czasie nic zrobić, miał też problemu z przejściem z 4 na 5 ("zacinał się"), w żadnym serwisie nie potrafili tego zrobić bo podłączając komputer serwisowy nie wykrywał on żadnych błędów dopiero na serwisie w warszawie gościu który widział już taki przypadek naprawił auto.

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 27 gru 2007, 19:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 gru 2007, 22:54
Posty: 10
Lokalizacja: Janki

dzieki kolego udało sie juz naprawic auto

_________________
,,Dobrze MAMA idzie -
Rzekł zieńć spuszczając tesciową do grobu"
:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: