Cytuj:
linię tą obsługiwał zestaw przestrzenny na firance i nikomu wtedy nie przeszkadzało
Nie ukrywam, że mnie zaskoczyłeś..I to bardzo! Być może nie były to swoiste leki, lecz jakieś komponenty do ich produkcji..Chociaż wiem, że i to wozi się "na temperaturze"..
Cytuj:
Generalnie rozwiązanie lepsze, bo owszem paliwska schodzi czasem wiele na rzecz agregatu, ale zakazy, nie zakazy a jechać można
Paliwa schodzi..Nie ma nic za darmo
Zakazy-zgadza się. To jest towar, którego żaden zakaz nie trzyma. Przepraszam. Skłamałem, używając słowa "żaden". Brzydko mówiąc "popieprzony szwab" nie uznaje lekarstw, jeśli jadą one na temperaturze powyżej 5 stopni Celsjusza! Niemcy, jako jedyny kraj wyłapują w zakazach..
Crawley..Nie wiem, czy byłem tam przejazdem, czy może mieliśmy tam kiedyś zrzutkę..Brzmi znajomo, spoglądam na mapę i nie bardzo pasuje mi to na "przelot".. Nie wiesz, czy nie ma tam fabryki sosów orientalnych?
Cytuj:
Dziwi mnie to, że nikt nie wspomniał o rozmieszczeniu ładunków na naczepie typu chłodnia. Jest to ważniejsze niż samo zabezpieczenie przede wszystkim przy takich ładunkach jak owoce czy mięso, gdzie palety są ciężkie a jest ich mało. Jeżeli ktoś by chciał mogę napisać więcej.
Temat ważny ale..oczywisty
Fakt, to wręcz gwarancja naszej spokojnej podróży.. Jednak takie coś odchodzi na drugi plan, jeżeli ładując w Atenach, 3 palety wieziesz do Budapesztu, 17 do Pragi i 15 do Poznania. "Dystrybucja" czasami nie pozwala na takie coś, z racji tego, że palety ustawiane są w kolejności rozładunków..Zresztą, o czym ja gadam.. 65 palet i 4 tony to nie problem
Nie mówiąc o pudełku, które waży 40 kilogramów
Temat owoców to ewidentnie Twoja brożka..Czekam na jakiś ciekawy i długi esej w Twoim wykonaniu
PS.
Skocz do galerii "truckera" i rozwiąż moją zagadkę...Usłyszałem zbawienne "Walenda", może i tu usłyszę to, na co czekam..