Odkręcić ten plastik, popryskać WD-40 pozamykać kilka raz na sucho i powinno być dobrze. Miałem podobnie w Volvie ale po tym zabiegu wszystko wróciło do normy
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Miałem to kilkakrotnie w kilku Scaniach i zawsze wina leżała w kablach idących z drzwi do kabiny.Wiązka widoczna jest po otwarciu drzwi,lub otworzeniu boczku atrapy.
_________________ "CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."
rozciełęm tą osłonke od wiąski kabli i nic kilka kabli pozłanczanych (ktos widocznie cos grzebał ) od strony pasazera to samo sie dzieje przekrecam kluczyk pierw sie zamyka a pozniej otwiera czy ktos mi moze po kolei ze szczegołami wytłumaczyc jak to zrobicc ?
a i to sie stało po ty jak prowadziłem z tatą scanie i jak wcisłem tą klamke w dół od wewnatrz no nie koniecznie po tym ale tak sadze ze po tym
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
nie sugeruj sie tym ze w prawych drzwiach sie cos dzieje to i tam jest wiazka dupnieta. Przewaznie siada lewa wiazka z racji czestosci uzywania tych drzwi. Ona rowniez moze wprowadzac zamet w prawych drzwiach.
Takie zlamane przewody sprawdza sie nie tylko wzrokowo, ale elektryk to wie.
musisz po kolei dokladnie sprawdzic te przewody (pomacac, ponaciagac i ewentualnie zreperowac w porzadny sposob).
Wg mnie to tyle w tym temacie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę