Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2009, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2008, 23:33
Posty: 30
GG: 0

Witam serdecznie. Jestem właścicielem SCANII 114l 380KM kod silnika DC1102. I mam duży problem zaczęła scania więcej palić (36l teraz, wcześniej 31l) i nierówno chodzić. Jak była zimna to jeszcze w miarę równo chodziła, a po rozgrzaniu chodziła na małych obrotach nierówno i głośniej niż wcześniej. Dałem do zrobienia pompowtryskiwacze (sprawdzane komputerowo pokazywały błędy) i tu ku mojemu zdziwieniu po założeniu pompowtryskiwaczy zregenerowanych jest jeszcze gorzej tzn. auto zaczęło chodzić głośniej, nierówno, a jak jest zupełnie zimne to po dodaniu gazu nawet nie chce wejść na obroty, po rozgrzaniu przejechałem się samym ciągnikiem i jest tak słaby jakby miał na plecach z 30 ton. Mój mechanik rozkłada ręce. Proszę o pomoc, gdzie może być problem!


Post Wysłano: 13 sty 2009, 0:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Tn co ci regenerował pompowtryski to Ci je bardzi8ej zepsuł niż były przed regeneracją.Powinneś żądać zwrotu pieniędzy.


Post Wysłano: 17 sty 2009, 23:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2008, 23:33
Posty: 30
GG: 0

Dokładnie tak jak napisałeś kolego, troszke powalczyłem zanim to odkryłem. W serwisie Scani powiedzieli, że przy 3,5 odchyłu pompowtryski zaczynają lać, a moje (po naprawie) miały 30 odchyłu (więcej nie było scali w serwisie. Ale już sprawa rozwiązana zostały założone nowe 6szt. x 1215zł netto. Auto odzyskało moc i chodzi równiuteńko.


Post Wysłano: 17 sty 2009, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Ja regeneruję pompowtryski i auto musi chodzić jak zegarek ,i mieć moc moc taką jak nówka,a to zależy od pompowtrysków.


Post Wysłano: 18 sty 2009, 22:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2008, 23:33
Posty: 30
GG: 0

W zakładzie, który naprawiał moje pompowtryski powiedzieli, że 2 raz w historii zakładu mieli takie szmelce, i że nie dało sie nic już z nimi zrobić. Pieniądze za naprawę oddali i pomogli w załatwieniu i założeniu nowych, szkoda tylko, że przyznali sie do nieudanej naprawy dopiero po założeniu i przetestowaniu tych "naprawionych" szmelców. Usłyszałem, ze jest jeden niemierzalny parametr, który dopiero po włożeniu do auta sie ujawnia.


Post Wysłano: 21 sty 2009, 1:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Każdy pompowtrysk można naprawić wszystko idzie ustawić trzeba się znać i mieć odpowiedni sprzęt.Nie mam jak Ci udowodnić musiał bym naprawić tego co oni zepsuli.


Post Wysłano: 21 sty 2009, 22:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

calkiem mozliwe ze tak sie dzialo po wymianie koncowek. Sekcje tloczace moga byc juz wyjechane, a wymiana koncowek na nowe i ustawienie odpowiedniego cisnienia otwarcia powoduje tylko pogorszenie sprawy. Wtedy najlepiej nabyc takie w systemie wymiany i jest swiety spokoj ...
A pompowtryski to najlepiej sprawdzac wlasnie w samochodzie (jest naped, jest sterowanie elektryczne i odpowiedznie oddzialywanie od strony tloka tzn kompresja). Poza tym podczas pracy silnika to wyraznie slychac czy pompowtryski "pala" tak jak powinny czy raczej slabo.


Post Wysłano: 22 sty 2009, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego do sprawedzania pompowtrysku jest specjalny stół probiewrczy .Tak ustawia się nowe pompowtryski, a również regenerowane .


Post Wysłano: 22 sty 2009, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sie 2006, 13:25
Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra

tzn co na tym stole ustawiasz w takim pompowtryskiwaczu ?


Post Wysłano: 23 sty 2009, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Kolego po naprawie mechanicznej ustawia się dawkę paliwa jaką ma podać pompowtrysk przy odpowiednim prądzie sterującym. Nie będę ci pisał co gdzie ile i jak bo to są moje tajniki.


Post Wysłano: 25 sty 2009, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2008, 23:33
Posty: 30
GG: 0

Kolego bogdan 2010, a gdzie jest Twój zakład? Szukam na przyszłość kogoś konkretnego do naprawy. Po Twoich postach wnoszę, że w Bydgoszczy?
Pozdrawiam


Post Wysłano: 25 sty 2009, 21:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sie 2008, 10:55
Posty: 79
GG: 0
Samochód: tak

Adres strony internetowej http;/www.pompowtryski.pl inr tel.604674305


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: