Pozwole sobie odświerzyć temat.
Ostatnio też miałem problem z przegrzewającym silnikiem
wystarczało rozpędzanie się z ładunkiem a temp. skakała z
82 na 90 i dziś przemyłem chłodnice (bez ściągania Inter cooler-a)
najpierw odkurzaczem usunąłem wszystkie „pszczółki maje”
potem bezpośrednim strumieniem z myjki umyłem z pierwszego
odczekałem aż troche obcieknie i również z lancy naniosłem mocny
roztwór aktywnej piany, odczekałem 15 min. i dokladnie zmyłem
reszte brudku , efekt jest wysoce zadawalający. Auto się nie
grzeje a nawet jest nieco „żywszy” (lepiej chłodzi powietrze doładowania)
Nie demontowałem ani zderzak ani przedniej osłony stalowej
co by dało na pewno lepszy efekt mycia , jeśli ktoś chce…
Należy zwrócić uwagę na sposób mycia myjką ciśnieniową !
myjemy w miare zwartym strumieniem 5 cm od i prostopadle
do chłodnicy nigdy pod kątek bo pozakrzywiamy sobie …
„chłodnice”:) a jeśli już musimy myć pod kątek to z dalszej odległości
i rozwartym strumieniem .
Powodzenia.
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl