Strona 10 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1223 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 sty 2009, 21:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
... jak masz załadowane więcej jak 40/42tony
Chyba: "jeśli zestaw waży więcej niż 40/42 tony" :roll:


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 22 sty 2009, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

no sory za pomyłke
DMC40/42


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 14 lut 2009, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 lut 2009, 23:19
Posty: 2
GG: 0
Samochód: volvo

Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 14 lut 2009, 22:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Cytuj:
Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki
Ciężko teraz sprzedać ciężarówkę, więc możesz twardo negocjować.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 18 lut 2009, 21:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 kwie 2007, 19:56
Posty: 133
GG: 5792092
Samochód: VW T5
Lokalizacja: Katowice

Witam zdjęcie z prywatnej galerii.
Obrazek

_________________
Polak nie kaktus pic musi


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 19 lut 2009, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Posty: 362
Lokalizacja: Leszno

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 kwie 2009, 10:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 kwie 2009, 0:57
Posty: 4
GG: 0
Lokalizacja: zDolny Śląsk

Pierwszy post i TGA ze Świdnicy

Obrazek

_________________
Fotografia Pojazdów Maszyn Obiektów
machinery.flog.pl


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 23 cze 2009, 7:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Posty: 402
GG: 12223752
Lokalizacja: Suwałki (DK8)

Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 06 sie 2009, 18:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności?? Wie ktoś może jak to wygląda?? TGA jest o dużo wygodniejszy dla dwóch osób. W Actrosie jak się opuści łóżko nie ma za bardzo miejsca a TGA prawie w niczym nie przeszkadza to łóżko. Ale za to jest droższy w eksploatacji. Porównuję tu TGA 2003r i np Actros 2000r. Moim zdaniem jak by były te roczniki takie same to problem byłby ten sam. Przykłady to chociażby tłumik, wkład lusterka, poduszka zawieszenia kabiny. A macie może porównanie cen części zamiennych TGX i Actrosa MP3?? Ale wg swojej praktyki.
Pozdrawiam.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 19 sie 2009, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Cytuj:
Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności??
Kolego pojemność kabiny TGA wynosi ok 11,2 m3 a Actrosa ok 9 m3 ;) i rzeczywiście różnica jest zauważalna w Manach czuje się tą przestrzeń dzięki temu że nie mają zakrzywionej deski rozdzielczej tylko prostą tylko troszkę nie podoba mi się lodówka w Manach troszkę przeszkadza boo nie chowa się do końca pod łóżko ale tak ogólnie too naprawdę kabinę ma ogromną pozdro

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 29 wrz 2009, 22:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Co lepsze? tga lx 410-480 czy moze cos z d20 auto na BDF będzie się raczej kręcił ( koło komina) na 3 os podwoziu ? :>


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 30 wrz 2009, 2:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

430 konny D20 Common Rail to baaaardzo dobry silnik moim zdaniem, myślę, że warto byłoby się rozejrzeć za czymś takim ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 30 wrz 2009, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1279
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 30 wrz 2009, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Mowią ze d20 jest oszczędny,a czym sie rozni 460 od 480 oprócz róznicy mocy bo mam na oku 26,480 i to nie jest przeciez comon rail?Wolał bym Dafa ale nic nie ma ciekawego a mam jednego Mana więc dlatego sie rozglądam za tą marką.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 30 wrz 2009, 23:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna.
No i warto dodać, że strasznie wyczulona na złej jakości paliwo, aczkolwiek to ból chyba każdego współczesnego silnika.

Co do paliwożerności - jest w tym sporo racji, pod tymi samymi ładunkami podobnej mocy Actros czy Volvo spalało nam średnio o litr/dwa mniej na każde sto kilometrów ;) Jednakże uważam, że mimo to warto jednak rozejrzeć się za taką D20 ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 paź 2009, 9:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

prosze jeszcze opinie na temat silnika 480 km niewiem czy to jest przerobka z 460 z dołozonym comon rail ? Nie wiem na co sie zdecydowac 430<>480 przy czym 430-06 rok a480-04r no i 25 tys róznicy?


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 paź 2009, 12:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

480 to 460 z common railem :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 paź 2009, 15:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

dzięki za podpowiedz ,rózne opinie o tym silniku chodzą więc pytam.


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 03 paź 2009, 18:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jakie opinie słyszałeś o 480 :?: sam jestem ciekaw ile wytrzymują w tym silniku wtryskiwacze czy jednak lepiej wybrać starą podciwą 460 :?:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł: Re: Man TGA
Post Wysłano: 04 paź 2009, 8:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Niestety od nikogo wiarygodnego ktos napisał że mechanik w serwisie powiedział ze nieudane bo dołożyli mu comon rail itd. najlepiej żeby się wypowiedziąl użytkownik takiego silnika.Mój wój na pomorzu zakupił Mana ale D26 440 i jest bardzo zadowolony. :>


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 10 z 23 [ Posty: 447 ] Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 1223 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: