Cytuj:
(...) Eckero-Line mały operator z jednym statkiem(...)
Eckerö ma co najmniej 2 promy - Translandię, która w ub. roku dostała napis "Cargo" i służy prawie wyłącznie transportowi towarów, oraz Nordlandię, prom wyższej klasy, który zabiera zarówno ciężarówki, kontenery, naczepy jak i samochody osobowe, autobusy oraz pasażerów pieszych.
Na Translandii zawsze jest dobre jedzenie - bufet z gorącymi daniami, kawą/herbatą i słodkościami. Przy dziennych kursach 1 posiłek, przy nocnym, z racji tego, że prom stoi na redzie w Helsinkach i czeka do 7 rano na wejście, dostaje się również śniadanie. W Tallinie obsługa estońsko/rosyjsko/anglojęzyczna, w Helsinkach porozmawiasz również po polsku.
Translandia dopływa do Vuosaari (Nördsjo) Satama, nowego portu po wschodniej stronie Helsinek. Nordlandia cumuje w Länsi Satama, starym porcie kontenerowym po drugiej stronie miasta.
Pływałem również Ahtellą - starą, poczciwą łajbą, która odpływa z portu przemysłowego w Muuga. Koje 4-osobowe, prysznic, plazma i wygodna kanapa w driver's lounge oraz, gratis, atrakcja pt. "coś gdzieś ciągle barabani"
Raz pół godziny, z kolegą z Rosji, wyciszaliśmy kabinę, by można było spać
Jedzenie symboliczne - jakaś jajecznica, mleko, wędliny, pieczywo, manna, kawa, herbata, jogurty... Da się dopłynąć