Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2009, 0:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 23:56
Posty: 5
GG: 934075
Samochód: renault

Witam!
Mam problem z Renault 440 E-Tech, na zimnym silniku jest wszystko ok,gdy silnik łapie temperaturę koło 70 stponi przy obrotach 1400-1800 zaczyna nierówno pracować i kopcić na biało. Gdy przebije 1800 obrotów wszystko wraca do normy. Pod obciążeniem traci moc i spalanie na komputerze pokazuje 45 litrów na 100 km.


Post Wysłano: 29 mar 2009, 19:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 23:56
Posty: 5
GG: 934075
Samochód: renault

prosze pomóżcie bo nie wyrabiam!!!!


Post Wysłano: 01 kwie 2009, 20:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2009, 21:13
Posty: 32
GG: 3991648
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: Piaseczno

jest na to nota serwisowa, trzeba wlutować opornik bodajrze 5k om pomiędzy dwa przewody przy czujniku temp i doładowania ( to taki płaski czujniczek na kolektorze ssącym z 4 przewodami, nad komputerem silnikowym lekko na prawo) nie pamiętam tylko które to przewody ale jutro postaram sie dowiedzięć i Ci napisze.


Post Wysłano: 02 kwie 2009, 0:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 23:56
Posty: 5
GG: 934075
Samochód: renault

Witam!
Dziękuję bardzo za tę widomość i czekam na dalsze wskazówki. Będę bardzo wdzięczny,bo nie mogę sobie dać z tym rady.


Post Wysłano: 02 kwie 2009, 6:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

A to auto ma coś takiego jak kody błędów? Wyświetla się coś?


Post Wysłano: 03 kwie 2009, 9:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 23:56
Posty: 5
GG: 934075
Samochód: renault

Posiada kody błędów,ale nic się nie wyświetla.


Post Wysłano: 17 kwie 2009, 16:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2009, 21:13
Posty: 32
GG: 3991648
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: Piaseczno

Witam, na początku sory,że tak długo ale normalnie w świecie zapomniałem a też nic nie pytałeś :/ a więc tak, musisz połączyć przewód nr 080 i 033 opornikiem 5 k om ( kilo om) tak jak pisałem w poprzednim poście czujnik jest na kolektorze ssącym płaski czarny 4 przewody we wtyczce. napisz czy pomogło na 99,9% będziesz heppy :U pozdrawiam


Post Wysłano: 23 kwie 2009, 21:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 23:56
Posty: 5
GG: 934075
Samochód: renault

Witam!
Wielkie dzięki za ostatniego posta. Już myslałem ,że nikt mi z tym nie pomoże. Nawet nie wiesz jak bardzo jestem haapy,gdyż z tym problemem borykam się już kilka tygodni. Jak masz jakiś problem to wal do mnie jak w dym,bo wisze Cio wielką przysługę za to.
Pozdrawiam.


Post Wysłano: 21 maja 2009, 13:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lut 2009, 21:13
Posty: 32
GG: 3991648
Samochód: Scania 124L
Lokalizacja: Piaseczno

Spoko ciesze się że mogłem Ci pomóc, pozdrawiam :D


Post Wysłano: 20 lut 2010, 19:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2010, 22:18
Posty: 5
GG: 19998445
Samochód: RENAULT

Mam taki sam problem i mam pytanie ile wat musi mieć ten opornik
z góry dziękuję za informację


Post Wysłano: 22 lut 2010, 11:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

tam nie ma dużych prądów...myśle ze 0,25w max 0,5w.

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 23 lut 2010, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2010, 22:18
Posty: 5
GG: 19998445
Samochód: RENAULT

Niestety nie pomogły te oporniki,i dalej niewiem co robić


Post Wysłano: 23 lut 2010, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

może lepiej opisz swój problem dokładnie...może to coś innego...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 23 lut 2010, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2010, 22:18
Posty: 5
GG: 19998445
Samochód: RENAULT

Renault 440 E-Tech, na zimnym silniku jest wszystko ok,gdy silnik łapie temperaturę /na wskaźniku przekracza drugą kreskę/i przy obrotach 1400-1800 zaczyna nierówno pracować i kopcić na biało. Gdy przebije 1800 obrotów wszystko wraca do normy. Pod obciążeniem traci moc i spalanie na komputerze pokazuje 45 litrów na 100 km.Wymienione wtryski.pompa paliwa .oraz zaworek nadmiaru paliwa


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: