Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 kwie 2010, 22:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

potrzebuje sprawdzić i wyregulować wtryski w dafiku E3 no i ewentualnie w razie W regeneracja lub wymiana końcówek i może ktoś poleci jakiś sprawdzony rzetelny warsztat??? najlepiej dolnośląski rejon lub województwa sąsiednie

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 21:48
Posty: 13
GG: 3486338
Samochód: DAF CF

Jeżeli mowa o wtryskach to nie polecam zabawy w regenerację. Najlepiej kupić nowe oryginalne wtryskiwacze i będzie na długi czas spokój. W serwisie taka przyjemność kosztuje 2100zł netto z robocizną ( w zestawie jeszcze filtr paliwa) wymieniają całe wtryski.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2009, 19:55
Posty: 46
GG: 2230320

posluchaj wojtka nowe koncowki kosztuja prawie tyle co nowe cale wtryski wiec regeneracja sie nie oplaca

_________________
czesci & serwis IVECO
czesci DAF
www.wieniaauto.pl

TEL 600-827-637
GG 2230320


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

z tego co sie orientuje to do Euro 3 tylko kpl wtryski sa dostepne lub jakas smieszna regeneracjia polegajaca n adocieraniu koncowek!! Ja bym proponowal nowe wtryski i sie nie bawic w zadne regeneracjie!!


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

też tak uważam ale czy da sie to przebrnąć w firmie? sam fakt że ktoś dopuszcza myśl żeby je sprawdzić jest efektem wzrostu zużycia ON (a przecież po 1mkm ma prawo zużyć sie nie jeden element )

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Cytuj:
Najlepiej kupić nowe oryginalne wtryskiwacze .
Kiedyś ( przeszło 2 lata temu) byłem na sprawdzaniu wtrysków w ASO w Rybniku i nie mieli nowych tylko regenerowane w NL (podobno w fabryce) za ok 500zł za pistolet. Jak zaczęliśmy je sprawdzać na maszynie to wyszło że mają dwa komplety i WSZYSTKIE lały. Ja poprostu w serwisie BOSCHA kupuje końcówki za ok 120-130zł , oni je montują i ustawiają ciśnienie w pistolecie. Sama operacja wyjęcia i zamontowania ponownie pistoletów w silniku jest banalnie prosta i każdy "kowal" to zrobi.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

odwiedziłem dziś mądry warsztat mieszczący sie w okolicach Świdnicy i osobiście byłem przy mechaniku cały czas i okazuje sie że moje końcówki są jak nowe pomimo przebiegu,z jednej strony to fajnie ale z drugiej dalej dylemat o co chodzi że auto stało sie bardziej łakome na ON :(

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Witam kolego nie tylko wtryski są odpowiedzialne za przepały jest dużo czynników np;szczelność układu doładowania ,wszystkie czujniki elektroniczne związane z silnikiem co możni sprawdzić komputerem,równa moc pomp,jak i uszczelka między kierownicą a siedzeniem.Życzę powodzenia i radzę podjechać do serwisu dafa na diagnozę.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2008, 23:41
Posty: 163
GG: 0

Na początek diagnostyka kompem, sprawdzisz wówczas czujnik ciśnienia doładowania, który mierzy ciśnienie i temperaturę tłoczonego powietrza przez turbinę ( a lubią te czujniki przekłamywać) co przekłada się na dawkowanie paliwa .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
,jak i uszczelka między kierownicą a siedzeniem.Życzę powodzenia i radzę podjechać do serwisu dafa na diagnozę.
"uszczeka" jest stara wiec z wiekiem sie raczej doskonali- co innego gdyby była wymieniona :lol:
że do serwisu tylko zostaje podjechać i to nie po to żeby sie wpiąć w mózg a potrzeba przejazdu monitorowanego pomiarami bo żeby na samo podłączenie coś wykazało to musi być czujnik padnięty na amen a jeżeli przekłamuje to nie wykrywa go jako uszkodzony

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: