Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 cze 2010, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Przepraszam ze pisze na tym forum o samochodzie osobowym ale mam taki oto problem.
Zapewne ktos z Was juz to wczesniej przerabial.
Sprawa dotyczy Mazdy 6 z silnikiem 2.0 TS diesla. Niespelna miesiac temu wymieniany byl rozrzad, teraz slychac piszczenie (gwizd) w silniku. Najbardziej na zimnym. jak sie zagrzeje jest troche ciszej ale nie ustaje. Piszczenie zaczyna sie od momentu uruchomienia silnika i jest caly czas.
Sprawdzalem dzisiaj alternator i rolki. Sa ok(zrzucilem pasek).
Poluzowalem pokrywe rozrzadu i wyglada na to ze pasek delikatnie zsuwa sie z kol zebatych. Ale nie spada.Moze byl za bardzo napiety i napinacz sie rozwalil?
Dzwiek dochodzi z przodu silnika (okolice rozrzadu), ale mozna powiedziec ze przenosi sie na caly silnik. Ale mam wrazenie , ze najbardziej slychac przy kole pasowym.
Moze to byc turbina ? Ale nie mozna narzekac na moc. Nie ma rzadnego dymu. Sam nie wiem.


Post Wysłano: 06 cze 2010, 10:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Pewnie napinacz paska rozrządu. Turbina nie bo na wolnych obrotach też piszczy,a wtedy turbina nie pracuje.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 06 cze 2010, 13:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Ja bym sprawdził ten rozrząd i tego,ktory to robił.
Wiem,ze idzie tam hydrauliczny napinacz,ktory trzyma wszystko w odpowiednim naciągu.
Na podstawie doswiadczen z takim napinaniem z mitsubiszi wiem,ze napięcie takie paska to nie takie hop siup.
Mazdy jeszcze nie robilem,ale pewnie jest podobnie.
Wielu jest cwanych,ktorym sie wydaje,ze jak zmienili tysiac pasków w polo i golfach to i tam bez patrzenia do manuala dadza sobie radę.

Turbo tez jak najbardziej do sprawdzenia.
Wazna sprawa w tych silnikach to podkladki pod wtryskami dzieki ktorym dostaja sie spaliny do oleju i powstała maź blokuje pozniej smoka,a efekty tego mozesz zobaczyc tutaj...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=45789

Polecam lekture forum mazdaspeed.
znajdzies tam wiele wiecej o tym autku niż tutaj.

kol4jny ciekawy link
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 62&start=0

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Post Wysłano: 07 cze 2010, 1:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Dzieki bardzo.
Jak prawidlowo ustawic ten napinacz?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: