Ja bym sprawdził ten rozrząd i tego,ktory to robił.
Wiem,ze idzie tam hydrauliczny napinacz,ktory trzyma wszystko w odpowiednim naciągu.
Na podstawie doswiadczen z takim napinaniem z mitsubiszi wiem,ze napięcie takie paska to nie takie hop siup.
Mazdy jeszcze nie robilem,ale pewnie jest podobnie.
Wielu jest cwanych,ktorym sie wydaje,ze jak zmienili tysiac pasków w polo i golfach to i tam bez patrzenia do manuala dadza sobie radę.
Turbo tez jak najbardziej do sprawdzenia.
Wazna sprawa w tych silnikach to podkladki pod wtryskami dzieki ktorym dostaja sie spaliny do oleju i powstała maź blokuje pozniej smoka,a efekty tego mozesz zobaczyc tutaj...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?t=45789
Polecam lekture forum mazdaspeed.
znajdzies tam wiele wiecej o tym autku niż tutaj.
kol4jny ciekawy link
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 62&start=0