Ładne Starki ale ten pierwszy z tą ogromną owiewką to 266 ale muszę przyznać że jest fajny a ten drugi wcale nie gorszy. Fajnie mają zrobione kierunkowskazy
_________________ Iveco TurboStar is live for long time !!
Tej naszej Polski to trochę mi żal a szczególnie o motoryzacje mi chodzi inne kraje maja się czym pochwalić my możemy się pochwalić tym co mieliśmy...
Dawniej w Polsce jeszcze produkowali JELCZA,STARA a teraz to szkoda gadać... ehh
żal mi ach żal mi...
Witam, nie wiem czy w dobrym temacie to wklejam, ale dzisiaj miałem okazję przejechać się podczas akcji takim Starem(niesamowite wrażenia ). Wiem tylko, że miał 3 osie napędzane. Więcej szczegółów technicznych niestety nie poznałem bo nie było czasu.
Zdjęcie jest jakie jst, ale robione w złych warunkach i "na szybko".
To jest Star 200, czy jeszcze inna wersja?
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Cytuj:
Witam, nie wiem czy w dobrym temacie to wklejam, ale dzisiaj miałem okazję przejechać się podczas akcji takim Starem(niesamowite wrażenia ). Wiem tylko, że miał 3 osie napędzane. Więcej szczegółów technicznych niestety nie poznałem bo nie było czasu.
Zdjęcie jest jakie jst, ale robione w złych warunkach i "na szybko".
To jest Star 200, czy jeszcze inna wersja?
Radek321 napisał(a):
Star 28 różni się od stara 29 ładownością gdyż wzrosła ona z 5000 do 6000 kg.
A nie jest jeden z elementów różniących 200 od 1142???
No więc:Różnica między ładownością 5000kg a 6000 kg to różnica miezy Starm28/29 a Starem 200
_________________ "Ten świat aż taki straszny wcale nie jest,
przestań mówić,że straciłeś już nadzieję,
najgorsze co cię może spotkać niestety to ciepłe piwo i zimne kobiety"
Star 28 i 29 miały taką samą ładowność, 5000 kg. i różniły się tylko silnikiem. Star 200 ma ładowność 6000 kg. ale różni się od tych poprzednich prawie wszystkim. Niektóre elementy kabiny i skrzyni ladunkowej były takie same.
hehe dokładnie-podstawowe różńic to:slinik(w 200 był duzo lepszy niż w 28 miał niższe spalanie,nieco lepsze osiągi),skrzynia biegów(w "dwustece" synchronizacja) a nawet jakością blach oprócz tego ładownośc,a także małe zmiany w wyglądzie kabiny. Niestey pozostało fatalne ogrzewania(jesli tak je można nazwać)
_________________ "Ten świat aż taki straszny wcale nie jest,
przestań mówić,że straciłeś już nadzieję,
najgorsze co cię może spotkać niestety to ciepłe piwo i zimne kobiety"
Musisz niestety z podwójnym sprzęgłem. Niby skrzynia jest synchronizowana, ale te synchronizatory są słabe. Dodatkowo sprawę pogarsza duży przebieg samochodu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę