Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Jak cisnienie manometryczne dochodzi do ~1.9 bar ( barometryczne 2.9 bar ) to uznaje taki wynik jako wystarczajacy/zadowalajacy ,ale ,fachowo , jakie cinienie powinno byc .... nie wiem.
Pamietajmy ,ze warunki testu turbiny sa bardzo wazne , musi byc w pelni obciazona, najlepiej jazda z ladunkiem pod dluzsza gorke na" pelnym gazie" .
proszę pamiętać, że w kolektorze ssącym podczas pracy silnika jest podciśnienie, czyli ciśnienie mniejsze od atmosferycznego. dodatkowo podczas maksymalnej pracy to ciśnienie się jeszcze zmniejsza.
dla większości ludzi podanie, że turbina daje ciśnienie 0,7 atm podczas normalnej pracy jest sporą niespodzianką. uzyskanie ponad 1 atm jest sporym osiągnięciem. także 1,4 jest OK.
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Cytuj:
Mam zamontowany dodatkowy manometr na kolektorze sacym,pokazuje mi max.1,4 z pełnym ładunkiem 24t pod dosc długa gorke ......chyba troche mało???????
Jezeli jestes w stanie wyczuc spadek mocy ,plus Twoje testy cisnienia ,to zdecydowanie kwalifikuje sie na szukanie usterki ..... gdzie .... dluga lista podejrzanych ,zaczynajac od przeciekow laczen gumowych i intercoolera po komponenty elektryczne
dzieki za podpowiedzi,co do szczelnosci przewodow oraz interkulera jest ok,interkuler plukany oraz sprawdzana szczelnosc,czujnik doładowania tez nowy,a wszystko powiazan z duzym spalaniem manka,silnik po remoncie,brak jakich kolwiek błedow na kompie,latem jeszcze pali w okolicach 35-38 lit a w zimie nawet 45/100 potrafi spalic trasy stałe , ładunki 10-20t,kierowca odpada sam jezdze,sprawdzone wszystko co mozliwe i nic....cos moze doradzicie???
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Podłacz woltomierz pod czujnik doładowania jeśli pod obciążeniem pokaże 3V czyli 3 bary minus cienienie atmosferyczne daje 2 bary
Takie mi cienienie pokazywał czujnik w 460tce
Sprawdź hamulec górski czy ta klapka do końca się otwiera oraz czujnik wzniosu iglicy na pierwszym wtryskiwaczu jeśli jest padnięty to auto dużo pali i jest słabe
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę