Nie wiem, jaki Wy tu widzicie problem - ale może spróbuję go wyjaśnić - TG-A to jest TO SAMO, co F2000 Evo, tyle tylko, że ten pierwszy jest ubrany w nowsze "wdzianko".Ba, całe podwozie (a dlaczego w ostatnich modelach F2000 Evo był montowany w zestawie kontrolek malutki ekranik, dokładnie do szyny CAN, która była IDENTYCZNA jak w TGA, TGX czy TGS), gama silnikowa oraz skrzynie biegów, są takie same jak w poprzedniku. Aby poprzeć swoje słowa, zamieszczam zdjęcie z instrukcji obsługi - na górze MAN F2000 Evolution ( rok wydania 1999 ) a poniżej MAN TG-A ( rok wydania 2001 ).
Zwróćcie uwagę na moc oraz stopień sprężania silnika 410 PS - prawda, że identyczne...
- Poruszyliście temat "przejściówek" - owszem, okresem przygotowawczym dla wprowadzenia serii TG były lata 1998 - 2000 ( po serii F2000 1995 - 1998 nastąpiła seria F2000 Evolution 1998 - 2000 i jeszcze na koniec seria FE 2000 - 2002 ). Dlaczego? Na niektórych częściach oryginalnych od serii TG, widać rok prod: 08.1999 ( silniczek od rolet elektrycznych przednia szyba ), więc może to być wersja MAN'a F2000 z paroma elementami od TGA ( zegary, tachograf, lewarek skrzynii biegów, umiejscowienie tachografu ) choć nie chcę mi się to w zbytnio wierzyć ( same takie pojazdy były przeznaczone do badań przed wprowadzeniem serii TG-A i potem trafiły na rynek wtórny, więc nie powinny mieć takiego oznaczenia ).
- Wersja limitowana - o ile mi wiadomo, to MAN wypuścił tylko i wyłącznie kilkadziesiąt sztuk modeli "Golden Lion" ( przeznaczone tylko i wyłącznie na Europę Zachodnią, wówczas pełna opcja nawet z oryginalną lodówką do F2000 ), prestiżowego modeli firmy 19 - 603 w układzie napędowym 4x2 oraz wersji "Silver Commander XT" - dość mało popularna wersja MAN'a, wyróżniała się srebrnym kolorem kabiny, szerokim (z dwoma a'la wlotami powietrza) zderzakiem oraz wyposażeniem ( skórzane fotele, okleiny drewnopodobne oraz retarder ZF'a). Tak więc to "V7" to raczej nie będzie wersja limitowana.
- Sugerujecie również odznaczenie silnika - cóż, także to nie będzie to, co jest szukane. MAN produkuje tylko i wyłącznie silniki 5 cylindrowe, 6 cylindrowe ( w konwencjonalnym układzie ) oraz wersje V8 ( moc pow. 600PS ) i one mają takie oznaczenia jak inne modele, np. 19-414 ( 410PS) 19-463 (460PS) czy TG510A (510PS).
- A co do zawieszenia, to pierwszy raz się spotykam z tym, aby pojazdy MAN były oznaczane na drzwiach odnośnie zawieszenia - nie wiem jak inne marki, ale tego MAN nie robił.
Może to jest naklejka jakiegoś komisu, jak to sugerują koledzy wyżej - przecież tak samo mają niektóre VOLVO FH12 przyczepione na antrapach logiem B.A.S. - to są nazwy komisów samochodowych. Zresztą serwis MAN ROORDINK ( Holandia) także przykleja na drzwiach swe loga odnośnie reklamy - tak jak na niektórych F2000 było na bocznych drzwiach logo 19-XXX,na górze SILENT (wyciszony) a pod spodem F2000 ( to już "bajer" ).
Zresztą najlepiej by było, gdybyś pokazał zdjęcie tegoż pojazdu, to by się powiedziało więcej na jego temat.