Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 gru 2010, 17:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

Mam Volvo FH12 98 rok i w czasie jazdy gasnie oraz zapowietrza się. Ktoś, coś wie na ten temat?


Post Wysłano: 23 gru 2010, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Cisnienie paliwa ktos mierzyl? Powinno byc, jak sie nie myle 3 bar na wolnuch obrotach.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 23 gru 2010, 20:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

czemu volvo produkuje takie samochody ze ciągle się zapowietrza.mam go 30 m-ca i ciągle są z nim problemy.jezdziłem wczesniej liazami renówkami i dafami nie miałem z nimi takiego problemu siadając na volvo zaczeła sie czarna strona mojego zycia czy moze ktoś powiedzieć dlaczego taka firma jak volvo robi taki szajs i jeszcze jedno czemu volvo nie chce usłyseć prawdy o swoich szamochodach


Post Wysłano: 23 gru 2010, 20:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6018
Samochód: Volvo FH

Moze masz jakis felerny egzemplarz.

Problem nie jest z samochodem, tylko z fachowcami od napraw. Dobry mechanior nie zgaduje, mowi to i to do wymiany. Wymienia sie i po problemie. Tylko znajdz takiego, jak znajdziesz daj znac.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 24 gru 2010, 12:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Sprawdz filtry i smok w zbiorniku jeżeli tam wszystko ok to może gdzieś jest nieszczelny i lekko ciągnie powietrze.


Post Wysłano: 26 gru 2010, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Posprawdzaj też zawory zwrotne wkręcane w blok silnika.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 27 gru 2010, 0:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Jestes pewny ,ze to uklad paliwowy - zapowietrzanie sie ?? Nagle gasnie czy zaczyna slabnac itd ,az zgasnie a na wolnych obrotach " szczeka " ?? Mi volvo nagle gaslo,bez powodu - problemem byl czujnik walu korbowego,odpalac tez nie chcial dobrze.

Problem z zapowietrzaniem tez mialem i jak juz wyzej napisal ktos to nie wina volvo a mechanikow - za mocno przykrecili odpowietrznik na podztawie filtra i tam lapal powietrze.

Jesli faktycznie przez zapowietrzanie silnik Ci staje to nie szczelnosc musi byc duza. Mi przez ta peknieta obudowe filtra tylko na wolnych obrotach "szczekal" a na wysokich szedl ok. Oczywiscie jadac do ASO volvo w nowej wsi wielkiej co by nie bylo pompa paliwowa do wymiany ... W sklepach sa zestawy naprawcze pompek i sa tam zaworki ktore wsadzasz,sprezynke rozciagasz i jedziesz dalej.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 27 gru 2010, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 gru 2010, 20:54
Posty: 30
GG: 0
Samochód: renault magnum
Lokalizacja: nowe maisto nad pilicą

jestem pewny ze to układ paliwowy się zapowietrza dziś mechanik wyczyścił smok filtry paliwa wszystkie zaworki wymienił a on dalej się zapowietrza teraz ma uszczelki na pompowtryskiwaczach wymienić


Post Wysłano: 27 gru 2010, 20:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
jestem pewny ze to układ paliwowy się zapowietrza dziś mechanik wyczyścił smok filtry paliwa wszystkie zaworki wymienił a on dalej się zapowietrza teraz ma uszczelki na pompowtryskiwaczach wymienić
A sprawdzałeś pompe paliwa tą zębatą pod alternatorem, jak padnie uszczelniacz na ośce to się układ zapowietrza lub ciagnie olej do paliwa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 gru 2010, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

KOLEGO JEŻELI GO ODPOWIETRZYSZ I ODPALISZ POMPUJĄC RĘCZNĄ POMPKĄ PALIWA I AUTO CHODZI A JAK PRZESTANIESZ TO GAŚNIE I SIĘ ZAPOWIETRZA TO RACZEJ PEWNE ŻE TO POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA TA POD ALTERNATOREM, SAME ZAWORKI KOSZTUJĄ OKOŁO 80 ZŁ A NOWA POMPA ORYGINALNA W ZALEŻNOŚCI OD TEGO CZY Z DŁUGIM BOLCEM (RENAULT ORYGINAŁ 700 ZŁ) CZY KRÓTKA (VOLVO OKOŁO 850 ZŁ). EWENTUALNIE JESZCZE POMPKA RĘCZNA PALIWA JAK I JEJ ŁĄCZENIE Z PODSTAWĄ FILTRA PALIWA.


WWW.BUSTRUCKSERWIS.PL

MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: