Witam wszystkich.
Posiadam volvo fh12 380 z 2001 roku i mam z nim taki problem że pali mi 46-50 l/100km.
co może być tego przyczyna? pompowtryski są dobre pompka paliwa tez jest dobra.
ogólnie błędów jako takich nie pokazuje oprócz tego że od czasy do czasu zapali się "sprawdź przy sterowaniu pojazdy" to z kodów błędów wyczytałem że jest to przystawka mocy od dużej i małej skrzyni ale biegi się normalnie zmieniają. a i od pewnego czasy wskazówka od turbiny pokazuje mi że turbina pracuje na maxa. wystarczy że włączę zapłon to ona odrazu wędruje na 2.
Z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Na komputerowych / czujnikowych sprawach to do razu mówię ze się nie znam.
Ale cosik mi sie wydaje, że komputer odczytuje że jest od pyty powietrza i do tego dostosowuje dawkie paliwa.
Trzeba znaleźć to ustrojstwo które mierzy "ilość" powietrza dostarczanego silnikowi, to może być klęknięte.
Nie ma jakichś błędów? Bo komputer chyba by coś wykrył gdyby tak było jak sugeruję.
Witam dzisiaj dodatkowo wyskoczył mi nastepujacy bład ogrz 1pow wlot usterka elektryczna MID 128 SID 070 FMI 5
co ten kod oznacza? wiem tylko tyle że coś ze świecami zarowymi.
z góry dziękuje za odpowiedz.
Pozdrawiam
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
W volvie niema świecy żarowej tylko jest grzałka elektryczna na początku kolektora ssącego. Według twojego opisu jest coś nie tak z czujnikiem doładowania skoro od razu pokazuje 2 atm przez to tyle pali silnik
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę