Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 gru 2010, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:08
Posty: 4
GG: 0

Witam! Posiadam Mercedesa 815 D Vario z silnikiem 904 936, 2001 rok na pompowtryskach. Mam problem z odpalaniem tego autka podczas mrozów. Tak było poprzedniej zimy, tak też jest i teraz. Problem polega na tym, że trzeba sporo kręcić rozrusznikiem gdy silnik jest ciepły (gdy postoi z 10-15 minut po wcześniejszej jeździe), natomiast przy zimnym silniku pali lepiej. W lecie nie było takich problemów. Dziwne to dla mnie i nie mam pojęcia o co w tym chodzi. Może jakieś porady?


Post Wysłano: 19 lut 2011, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2011, 16:38
Posty: 13
GG: 2164700

Latem nie było różnicy czy silnik ciepły czy zimny?


Post Wysłano: 25 lut 2011, 11:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 wrz 2010, 22:08
Posty: 4
GG: 0

W lecie wydaje mi się, że wszystko było ok. Temat podnoszę, bo z problemem jak do tej pory się nie uporałem (bo i autko mało używane było). Dzisiaj przy -10 naprawdę sporo muszę pokręcić (nawet po ok 10 min.) od zgaszenia, żeby odpalił. Nawet jak wydaje się, że już łapie i puszczę kluczyk to gaśnie, więc trzeba trzymać dłużej.
Jeszcze mała poprawka - nie jest na pompowtryskach tylko wtryski + pompy jednosekcyjne.


Post Wysłano: 25 lut 2011, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 lut 2009, 19:49
Posty: 68
GG: 0

Witam pompa jedno sekcyjna sterowana elektrycznie to tak jak pompowtrysk.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: