Pozwole sobie wkleic kolejne zdjecia naczep pod kontenery uzywanych w UK i ich maly opis(wczesniej wkleilem ale bez opisu i tu nawet sa te same ale dodalem maly opis odnosnie osi). Jesli cos sie nie zgadza to prosze o sprostowania. (ciagle poluje na pare typow, ale wiecie.....albo ucieknie, albo bateria padnie
)
Na tym zdjeciu naczepa w ktorej w pierwszej czesci os jest jedna, opuszczana i o ile sie nie myle skretna. W drugiej czesci trzy osie, zadna skretna, ale chyba pierwsza lub ostatnia os jest podnoszona.
Na tym zdjeciu w pierwszej czesci os opuszczana i skretna, w drugiej pierwsza os podnoszona, ostatnia skretna.
Tutaj w pierwszej czesci os opuszczana nie skretna, w drugiej trzy osie, bywa ze pierwsza os jest podnoszona, zadna skretna.
Ta jest ciekawa. W pierwszej czesci dwie osie, obie skretne, obie podnoszone. W drugiej czesci tez dwie osie, ostatnia skretna, zadna nie podnoszona.
Na tym zdjeciu przewozone dwie prawdopobonie ciezkie dwudziestki. Transport wewnatrz portowy wiec jesli ciezkie to i tak zaden problem. W pierwszej czesci dwie osie, obie podnoszone i obie skretne. W drugiej pierwsza podnoszona i ostatnia skretna. Mozna tez zwiekszyc przestrzen miedzy naczepami dzieki czemu mozna zabrac dwie 20 z gensetami ( jak na zdjeci ponizej).
Ktos kiedys napisal ze 45stopowe maja z boku napisane 45 i potym mozna poznac ze to jest wlasnie 45stopowy (choc to na oko widac). Ale CZASEM sie zdarza ze taki ow 45stopowy nie ma z boku napiasane 45.