Cytuj:
Skoro Tatra ma kabiny DAF-a to jestem ciekawy czy wykończenie wnętrza będzie równie solidne czy też użyją gorszych materiałów. Swoją drogą chciałbym zobaczyć zdjęcie wnętrza.
Jest gdzieś na stronie Tatry, wyglada identycznie do DAFa.
O, znalazłem:
Cytuj:
Tatra była jest i będzie osobną marką, równie dobrze mógłbyś zapytać czy będzie sprzedawana u dealerów Renault skoro w części pojazdów występuje kabina Keraxa
Akurat z tego co piszą w branżowych pismach w UK, Tatra ma być sprzedawana w sieci dealerskiej DAFa, być może nawet w UK (w wersji RHD).
Natomiast nie byłbym taki pewien co do tego twojego "będzie osobną marką", bo przykłady z rynku UK niekoniecznie to potwierdzają.
Tu ostatni Foden, "co Ci przypomina widok znajomy ten"?
DAFa CFa, prawda? I słusznie, bo teraz własnie takie samochody montuje sie w dawnych zakładach Fodena.
Ostatni seryjnie produkowany model ERFa:
Produkowany, ale w Niemczech, bo w tym czasie fabryka ERFa w UK robiła już tylko jakieś pierdoły.
Jakieś 5 lat temu MAN uznał, że odmienny znaczek i atrapa to za dużo zachodu.
Mam nadzieję, że z Tatrą bedzie inaczej, ale jestem umiarkowanym optymistą. U Fodena, ERFa czy Seddona Atkinsona też się zaczęło od kabiny i niektórych podzespołów. Dziś Foden wsiąkł w DAFa, ERF w MANa a SA w Iveco. A Foden to jeszcze starsza marka niż Tatra!