Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 gru 2011, 12:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Przy zwalaniu głowic szpilki idą razem z gwintem z dużym oporem (rura 1.5 metra dwóch chłopów), każda jedna z dużych szpilek (klucz 22) te mniejsze pod pokrywą zaworową idą normalnie. W dwa dni zwalili trzy głowice dwie szpilki się ukręciły. Ma ktoś jakiś pomysł co z tymi gwintami, rozwiercić wcisnąć jakoś na siłę tulejkę delikatnie heftnąć od góry i splanować blok? wypaliło by to. W renówce trzeba od zaj*** mocno głowice dokręcić. A nie chcę żeby kierowca dostał głowicą w tunel od kabina. Właściciel auta nie wyraża zgody na wymiane bloku bo skoro jego można spróbować naprawić to po co wymieniać poroniony gość.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 gru 2011, 23:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Łukasz osobiście to bym olał temat albo dał do roboty firmie która da na to pół roku gwarancji. Zrobisz że będzie ok ale albo wytrzyma 200 tyś albo po odpaleniu wyrwie szpilki a klient reklamacje ma, więc będzie Cię brał za dupę, chyba że chce tanio i bierze to na siebie, ale i tak pretensję będą. Pozdrawiam

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 25 gru 2011, 23:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Mam do ogarnięcia blok od 385'tki wie ktoś jakie są różnice?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 26 gru 2011, 13:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2009, 23:24
Posty: 123
GG: 0
Samochód: renault

Do wykręcania użyj płyn w spreyu /później napisze nazwę/ i tak jak piszsz 1,5 m rura te ukręcone szpilki to może po polaniu tym płynem i przyspawaniu od gory nakrętki może puszczą. Odwiercanie to chyba niezbyt pomysł bo szpilki są zaje.... twarde. No masz lekki problem. Mam nadzieje że te ukręcone choć z 5 mm wystają ponad głowice i da się coś dospawać.


Post Wysłano: 26 gru 2011, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

One wystają całe u samej góry sie urwały. Nikt tego nie będzie już odkręcał drugi motor będzie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 27 gru 2011, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Osobiście bym polecał nagrzewanie punktowe wokół szpilki i o ile wiem to pomaga.
Jeśli na to za późno ( porwaliście , pokrzywiliście szpilki ) - trzeba wymienić blok. Osobiście nie polecam ciągnięcie rurą bo po pomiarach okazuje sie, że są przesunięcia w bloku i urywają się potem tuleje ( z tego co pamiętam to już na forum to ktoś ćwiczył).
Blok można kupić z demobilu - sam mam na zapasie.


W kwestii różnic między blokiem 385 i 400 to nie ma żadnych, prócz wielkości rurek smarujących denko tłoka.
pozdr.

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Post Wysłano: 27 gru 2011, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Tego sie nie dało niczym innym niż rurą :] i to taką nie małą. Blok i tak do wyrzucenia ponieważ powykręcały sie szpilki z gwintami.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: