Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2012, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2012, 21:38
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 1142

Witam. Mam Stara 1142 z 91r. Ostatnio siadła w nim pompa wtryskowa . Kupiłem drugą ale od 1142 z turbo. Założyłem pasuje odpaliłem pali i chodzi dobrze ale pow 2000 obrotów na min. zaczyna się dusić Na nowej pompie u góry jest cewka ( Elektro magnes ) jest tam miejsce na podłączenie jakiś przewodów i na końcu pompy jest wejście na jakiś wężyk te rzeczy nie są podłączone bo nie wiem co to jest ( widoczne na zdjęciu nr 2 i 3 ) ? Czy muszę jednak szukać pompy od Stara 1142 bez turbo czy tą jakoś podłączyć ? Zdjęcie nr 1 przedstawia starą pompę a nr 2 i 3 nową pompę.

Nr 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a3 ... 8c49d.html

Nr 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/231 ... a4c83.html

Nr 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88f ... cfd5b.html


Post Wysłano: 05 sty 2012, 23:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

ciekawe jak założysz pompę od silnika 4 cylindrowego do silnika 6 cylindrowego.
ale może mało widziałem.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 sty 2012, 1:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

zalozy trojniki na przewodach na 2 i 4 sekcji :D :lol:

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 06 sty 2012, 2:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2012, 21:38
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 1142

Moja pompa wygląda tak samo jak ta tylko że ma 6 sekcji wtryskowych. Zdjęcie jest poglądowe ściągnięte z neta bo moje nie wyraźne wychodziły.


Post Wysłano: 06 sty 2012, 9:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

1.ta cewka może być od "gaszenia kluczykiem" czyli zabierasz prąd a silnik wyłącza się.
2.wężyk może być od podciśnieniowego przyspieszacza - czyli jak "dajesz gazu" to pompa podaje dodatkową dawkę paliwa poprzez zmiane kąta wtrysku.
3.pompa od silnika wolnossącego może mieć mniejszą dawkę paliwa i przy podanych obrotach daje radę jak masz pompę od turbo to patrz pkt.2 i tam jest przyczyna że to nie chce chodzić.

to są tylko luźne oceny usterki najpewniej będzie wszystko wiedział pompiarz.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 sty 2012, 13:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 maja 2009, 16:40
Posty: 30
GG: 0
Samochód: MAN 19-322 1W8JRFL

Jesli dobrze pamiętam to ta cewka była do większej dawki paliwa przy rozruchu zimnego silnika i podłączona do[ przekaznika +swieca]


Post Wysłano: 06 sty 2012, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Wężyk podłącz pod kolektor ssący, może coś to pomoże i pompa da większą dawkę. Jak jest silnik z turbiną to w momencie gdy turbina daje ciśnienie pompa daje większą dawkę paliwa, Tyle ze ty masz układ podciśnieniowy a z turbo jest nadciśnieniowy

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 06 sty 2012, 15:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Poszukaj pompy od wolnossącej wersji bo raczej mało zdziałasz, tą pompe zakłada sie tam plug&play. Ostatnio miałem podobny problem w osobowym mercedesie kupiłem pompe od wolnossącego silnika no i nie udało sie zgrać sterowania dawką paliwa. W miejsce pompy oryginalnej założyłem starszą (om603) różnica taka że w oryginalnej pompie (om606) dawka jest sterowana elektronicznie w starszym modelu podciśnieniowo i mogę dołozyć ciśnienie w turbinie samoczynnie podniesie sie dawka paliwa i moc.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 11 sty 2012, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2012, 21:38
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Star 1142

Auto zrobione. Starą pompę wtryskową dałem do regeneracji koszt 600 zł i teraz Star chodzi jak nowy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: