Mam pewien problem ze Scania R420 HPI euro 4 otóż pedał gazu reaguje z chwilowym opóźnieniem, komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Ma ktoś pomysł co jej może być.
Jest jakby troche słabsza, niby idzie pod górę ale nie tak jak powinna.
Dodatkowo przy jeździe z górki, bez gazu turbina pokazuję, że cały czas pracuję, często wyłącza się dopiero gdy zjedzie się z górki i jedzie po prostym, tak jakby się zawieszała...
tak, dokładnie chodzi mi o wskaźnik na wyświetlaczu komputera, że mimo iż auto jedzie bez gazu z górki wskaźnik turbiny pokazuje, że pracuje...
Czujnik doładowania sprawdzany na komputerze i jest ok, w ogóle na komputerze brak jakichkolwiek błędów, wszystko niby jest ok a spalanie podskoczyło o 4 litry od pewnego czasu
skoro na komputerze wyszlo ze czujnik cisnienia doladowania ok to porownaj jego wskazania ze wskazaniami mechanicznego czujnika i bedziesz na 200% wiedzial czy jest ok bo mi sie wydaje ze moze nie byc do konca OK.
W niektórych autach jest lekkie opóźnienie, może ci sie wydaje tylko.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Opóźnienie wskaźnika może być 2 - 3 sek. Poza tym to czy turbina "daje", czy odpuszcza zwyczjanie słychać. W jednych samochodach mocniej w innych ciszej, ale słychać.
Rejestracja:11 mar 2010, 18:10 Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka
w scanii czujnik doładowania turbo reaguje momentalnie po odpuszczeniu gazu, jeżeli masz puszczony gaz, a czujnik nadal pokazuje ponad 2 bary, choć turbo nie słychać to ewidentnie się zawiesza...
a jak przy rozpędzaniu, czy wskazania czujnika są proporcjonalne do gwizdu turbiny?
rozumiem, że czujnik sprawdzany po podłączeniu kompa, to opóźnienie masz cały czas czy zdarza się czasem?
Opóźnienie nie występuje zawsze, najczęściej występuję po, gdy w pełni załadowany przymęczy się trochę przy wjeździe pod górę...
Podczas rozpędzania gwizd i wskazania wydaje się, że występują proporcjonalnie. Nie zwróciłem dokładnie uwagi przy jeździe z podpiętym komputerem, sprawdze przy najbliższej okazji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 19 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę