Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 sty 2012, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2012, 16:45
Posty: 10
GG: 0

Witam mam problem z volvo fm 13 z 2008 roku euro 4 440 koni, bardzo słabo odpala ucieka mi ciśnienie z układu paliwowego, podstawa filtrów została wymieniona oraz zawór przy głowicy ale to nie dało efektu zastanawiam się czy to może być problem pompy?? proszę o sugestie bo brak mi już pomysłu auto ma zaledwie 100 tyś na liczniku po odpaleniu samochód czasem na wolnych obrotach nie równo pracuje ale już jak się wkręca na obroty to wszystko jest dobrze i auto jedzie jak by nic mu nie było.. dodam że nigdzie nie widać aby paliwo wyciekało może ktoś z was miał podobny przypadek ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

sprawdz czy masz niezablokowany smok w zbiorniku paliwa a jak nie to , to nieszczelne miedziane luski wtryskiwaczy
bardzo czesta usterka
( sprawdz czy nie masz paliwa w ukladzie chlodniczym )

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2012, 16:45
Posty: 10
GG: 0

smok już sprawdziłem i z nim jest wszystko w porządku a jeśli chodzi o płyn to nie czuć go ropą co prawda dziwnie pachnie ale ropy nie czuć jutro to jeszcze dokładnie sprawdzę.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

jedz do warsztatu lub servisu niech wyjma i obejrza wtryski jak czarne to luski do wymiany


NOWE ZMODYFIKOWANE LUSKI DLA EGR SA STALOWE !!!!

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2012, 16:45
Posty: 10
GG: 0

wszystko na to wskazuje że bez serwisu się nie obędzie powiedzcie mi jeszcze dwie sprawy czy da się z tym jeszcze jeździć z tydzień??? i jeżeli to te luski to w jakich granicach jest koszt naprawy??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2012, 16:45
Posty: 10
GG: 0

Dzięki za pomoc jak się okazało faktycznie to te luski (tulejki), w zasadzie to jedna ale wymienione zostały wszystkie, i już wszystko jest w najlepszym porządku nie wiem jak to jest dokładnie ale w moim przypadku były one miedziane a nie stalowe. Rozmawiając z mechanikami faktycznie stwierdzili, że dość często się przytrafia to usterka w tym modelu silnika. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Te łuski to obsady pompowtrysków .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

miedzane sa dosc czesto nieszczelne w silnikach EGR dlatego powinni je wymianic na stalowe nowy typ .....

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sty 2012, 16:45
Posty: 10
GG: 0

no to zobaczymy jak długo pochodzi na miedzianych bo takie mi założyli..


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: