Nie jest to nic odkrywczego, chociaż o ile dobrze kojarzę to oni pierwsi zaoferowali coś takiego na szerszą skalę. Mimo wszystko 80 tys. za modyfikację Stara to dość dużo, zwłaszcza że tak dużo się nie zmienia.
Wcześniej MAN robił modernizację 266 dla wojska, do wersji 266M, gdzie ze Stara zostawała chyba tylko rama, a reszta to były podzespoły MAN-owskie, głównie z L2000. Tyle że taka modyfikacja kosztowała jednostkowo ponad 200 tysięcy z tego co kojarzę.
Ja planuję tak przerobić 244 we własnym zakresie bazując na podzespołach L2000 12.224, gdzie wymiana obejmie silnik, skrzynię biegów, kabinę oraz tylny most. Całość zamknie się przy dobrych wiatrach w 30 tysiącach. Na razie zbieram kasę, jak uzbieram to zacznę szukać dawcy i będziemy dalej kombinować
_________________
A/B/BE/C/CE/D/DE
Star 244/Atego 1223/F2000 32.403/FH13 440/TGA 18.480/TGS 18.440/Axor 1840/Stralis 450
Solbusy/SOR-y/Setry
Oświetlenie i nagłośnienie ostrzegawcze - montaż, naprawa, modyfikacje