Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 cze 2012, 15:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Witam

Mam problem z odpaleniem auta przy gorącym silniku. Myślałem, że to kwestia pompy wstępnego ciśnienia, tak więc wymieniłem ją na nową, jednak dalej to samo. Wymiana zaworu stałego ciśnienia na listwie, też nie pomogła na dłuższą metę. Proszę o sugestie, co może być jeszcze przyczyną.


Post Wysłano: 03 lip 2012, 14:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

Może to być np. czujnik położenia wału ? Czy to ma coś "wspólnego" z gorącym silnikiem ?


Post Wysłano: 03 lip 2012, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

czujnik raczej nie...bo ma dwa...ja stawiam na pompe wysokiego ciśnienia...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 13 paź 2012, 11:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 cze 2011, 11:29
Posty: 23
GG: 7548202
Samochód: Renault Premium 420 dCi
Lokalizacja: Gdynia

A czy nie jest przypadkiem tak, że przy uszkodzonej pompie wysokiego ma się problemy z odpaleniem jak jest zimno? U mnie jest większy problem przy gorącym silniku


Post Wysłano: 13 paź 2012, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Ciepłe paliwo jest rzadsze, łatwiej znajduje nieszczelności, więc to może być wina pompy wysokiego ciśnienia.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 13 paź 2012, 19:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 maja 2008, 18:17
Posty: 11
GG: 0

Sprawdz przelewy wtryskiwaczy odkrecajac oczko z przewodem z tylu glowicy. Podlacz przewod i sprawdz ile paliwa ucieka z kanalu przelewowego. Przewod ktory odkrecasz od glowicy trzeba zaslepic najlepiej sruba z nakretka zeby nie zapowietrzal ukladu.


Post Wysłano: 15 paź 2012, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

W zeszłym roku miałem podobny problem... POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: