Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 paź 2012, 0:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Witam
W TGA 480 z 2007 euro 4 pokazuje się błąd EDC 03779-01 i auto słabnie. Auto jest tak słabe ze pod górke nie ciagnie wiecej niz 30km/h. Auto ma przejechane ok 580tkm. Czyżby się kończyły wtryskiwacze? Dodam ze zadnego innego błędu EDC nie pokazuje(w innym TGA pokazywało nam jeszcze błąd EDC-03778 a w tym tego błędu nie ma) Wyciągać wtryski czy moze zawór?


Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 1:20 przez MechanikSochaczew, łącznie zmieniany 1 raz.
Poprawiłem Tytuł.


Post Wysłano: 28 paź 2012, 12:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

pewnie to co zwykle czyli wtryski


Post Wysłano: 05 lis 2012, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
Nie koniecznie wtryski, może to być jakiś sensor,pompa paliwa... Najlepiej komputer, można tam zbadać prawie wszystko i wtryski równierz bez konieczności wyjmowania..

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 22 lis 2012, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Bledy 3778 3779 ...uzyj opcji szukaj ...byla opisywana cala procedura przy tych bledach.


Post Wysłano: 26 lis 2012, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

tak tak slavek przerabiałem juz nawet temat tych błedów ale w tym aucie wtryski zrobione a bład nadal świeci. Auto wroci z trasy to zobacze co się dzieje


Post Wysłano: 29 lis 2012, 17:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

Panowie jakie ciśnienie powinno być na listwie w 480 D26


Post Wysłano: 29 lis 2012, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Takie jakiego oczekuje jednostka sterująca. Pomiedzy ciśnieniem zadanym i otrzymanym nie powinno byc wiekszych różnic. Dla pewnosci mozna ciśnienie zmierzyć manometrem i porównać ze wskazaniem MAN Cats


Post Wysłano: 30 lis 2012, 14:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Nie radzilbym mierzyc cisnienia na listwie , chyba ze masz odpowiedni osprzet do tego , lecz cisnienia rzedu 1600 bar moze narobic biedy .
Stale cisnieniowe komputer utrzymuje podczas biegu jalowego , 500 bar.
( komputer otworzy wtryski jak cisnienie bedzie ponad 250 bar )
Maks chyba 1600 , przy 1800 otwiera sie zawor bezpieczenstwa .
Wszelkie roznice cisnienia zadanego od rzeczywistego sa od razu wyswietlane jako blad .


Post Wysłano: 01 gru 2012, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

ciśnienie na listwie w tym aucie oscyluje w granicach 490 bar na (dwoch innych w których sprawdzałem miały w granicach 560 bar) sprawdzane komputerem na biegu jałowym przy obrotach 600. Serwis Mana stwierdził ze pompa wysokiego do wymiany.


Post Wysłano: 05 gru 2012, 12:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Wszystkie komponenty z systemu common rail podlegaja testom dynamicznym . Jak ktos twierdzi ,ze dana rzecz jest do wymiany to niech potwierdzi to wynikami testow . Wymieniles wtryski w ciemno , teraz pompe kaza wymieniac ? .... na nia tez jest test wydajnosci .
Jak usterka wystepuje zawsze , napisales ze auto jest slabe pod gore , to diagnostyk powinien przejechac sie z podpietym kompem i bedzie widzial blad .
Wyniki testow ,wydruki z jazdy i raport z diagnozy powinienes miec w reku przed podjeciem decyzji o wymianach .
Takim systemem to najlepiej nie zawracac sobie glowy tylko zlecic wymiane wszystkiego .


Post Wysłano: 09 gru 2012, 22:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2010, 18:03
Posty: 477
GG: 0

zapomniałem napiac ze tamat rozwiązany. Po wymienie pompy auto zaówazalnie mocniejsze no i co najwazniejsze przy podjazdach pod góry nie pokazuje błędu oraz nie przechodzi w tryb awaryjny


Post Wysłano: 10 gru 2012, 14:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Czesto nie sama pompa jest wadliwa tylko zaworek regulujacy cisnienie robocze na stronie niskiego cisnienia paliwa,otwiera sie chyba przy ~4.5 bar ,jezeli jest uszkodzony to przepuszcza paliwo spowrotem do zbiornika przy nizszych cisnieniach co powoduje brak paliwa/cisnienia na szynie przy wysokim zapotrzebowaniu na moc .
Zaworek ten owszem znajduje sie w pompie lecz mozna go wymienic duzo nizszym kosztem niz cala pompe :).
( oczywiscie podczas testow mozna to sprawdzic )


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: