Mój właśnie ma intercooler ( rocznik 1998r. ) i stąd te 40KM więcej , 240 KM to ma mój ciągnik C417.
Podejrzewam że nie mój był na allegro gdyż odkupiłem go bazpośrednio z poznańskiej firmy ,poprostu zobaczyłem gościa i złożyłem ofertę
mieli go od nowości , jeden kierowca .
Szukałem tego modelu ( 622 było sporo ale nie 642) z HDS-em ponad pół roku aż się starania opłaciły. Na allegro kojarzę coś podobnego właśnie z niebieską burtą ale to nie ten.
Przyznam szczerze że jeszcze z ładunkiem nie jechałem nim
Po prostu nie było gdzie , znalazłem to kupiłem . Ode wiosny jak się ruszy trochę to będzie śmigał po okolicy dowoził towar do klientów .
Może uda się w tym roku jeszcze jakiś jebutny namiot postawić co by Jelonki nie mokły
Najszybciej jechałem nim 90/h kaganiec ma ,a mój c417 nie ma
i jak kiedyś mi się włączyła wścieklizna to bez problemu ponad 110km/h śmigał i to bez żadnego żyłowania jeszcze miał pod pedałem .
Z tym sprzęgłem to jest tak , w tym nowym c417 normalnie wciskam sprzęgło i zmieniam bieg standardowo oczywiście w odpowiednich obrotach , w dzigu to samo a już nówka nie jest chociaż ma pokasowane luzy gdyż zaczoł już blokować biegi , mam dobrego majstra na takie sprawy ale niesamowity gazer jak wpadnie w ciąg to 2 tygodnie wyjęte z życiorysu.
W p642 też wejdą ale często skrobnie po zębach lub muszę go porawić z 2 razy , dzwoniłem do mojego staruszka i od razu mi powiedział że sprzęgło na 2 razy trzeba po czym dzwonię do kierowcy tego Jelonka który na nim jeździł i od razu mówi mi to samo
Dodał też że przyczyną jest niesynchronizowana skrzynia . Żeby gładko zmienić bieg muszę szybko 2 razy nacisnąć sprzęgło i faktycznie gładko wtedy wchodzi .