Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 gru 2013, 19:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 paź 2010, 20:55
Posty: 133
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Witam od jakiegoś czasu widzę cysterny (ciągnik wraz z naczepą) Scania z kabina dzienną i tutaj moje pytanie. Jak wygląda praca na takim zestawie, ciekawi mnie jak jest z pobytem w domu (myślę ze codziennie) zarobki i ogólne wrażenia. Ktoś jeździł i wytłumaczy ?

_________________
INTERCOOLER


Post Wysłano: 11 gru 2013, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2009, 22:52
Posty: 206
Samochód: VW
Lokalizacja: Polska

Nie wiem jak w poszczególnych firmach, ale w orlenie przy transporcie paliw kierowcy sa codziennie w domu, w ciągu dnia maja zrobić jedna trase na której mają kilka punktów (czyt. stacji paliw :) ) i po zrobieniu tego kółka zjazd na baze i do domu. Trasy są podobno tak poukładane że czasu jest dużo wiec niema opcji ze czasu braknie i trzeba spac gdzieś po parkingach :wink:


Post Wysłano: 11 gru 2013, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 paź 2010, 20:55
Posty: 133
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Dzięki za informacje :wink: . Jeśli chodzi o pieniądze to wiem ze raczej "szóstki z przodu" nie będzie :lol: .Praca odpowiedzialna lecz coś za coś ,tak jak napisałeś spisz w domu :wink: .

_________________
INTERCOOLER


Post Wysłano: 11 gru 2013, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

I paliwa pod dostatkiem. I nie piszcie mi proszę, że plomby i takie tematy bo tam większość kierowców pracuję właśnie dla boków, bo pensje są raczej kiepskie.


Post Wysłano: 11 gru 2013, 21:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2012, 16:37
Posty: 250

Cytuj:
spisz w domu :wink: .
Podobnie jak na paszowozach w większości firm.


Post Wysłano: 11 gru 2013, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2009, 22:52
Posty: 206
Samochód: VW
Lokalizacja: Polska

pensje są raczej kiepskie.[/quote]

Właśnie co do zarobków to nie wiem nawet w jakich granicach się mieszczą, kierowca z którym rozmawiałem powiedział wprost ze kokosów niema....


Post Wysłano: 11 gru 2013, 22:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 paź 2010, 20:55
Posty: 133
GG: 1
Samochód: Scania
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Z tego co czytałem na jakże "mądrej" stronie to od 2000-2500 tys zł. Ale tak jak mówi Kwiatula każdy kombinuje za pieniędzmi lecz pewien odsetek jest uczciwy :wink:

_________________
INTERCOOLER


Post Wysłano: 11 gru 2013, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Są firmy gdzie na początek dostaniesz 1800zł, a po kilkunastu latach 3000zł... ale przez ten cały czas będzie Cie rozpierać duma, że to netto i "masz" od tego pełny ZUS. :lol: :lol:
Kierowca nie jest przypisany do auta i zdarza się, że auto ma 2 lub 3 kierowców. Czasami średnia etatowa wychodzi ok 5kierowców do 2 aut, 200 -270tys km rocznie.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Post Wysłano: 12 gru 2013, 15:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

1,5km od mojego domu jest baza paliw Orlenu, nowe FMki w dziennych kabinach jeżdżą o każdej porze dnia i nocy, nawet w święta, rok temu jedna cysterna startowała w trasę w wigilię o 22.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 12 gru 2013, 18:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sie 2010, 18:21
Posty: 134
GG: 1
Samochód: Premium 460

Bosman jaki pełny ZUS? Przeważnie działalność gospodarcza..... Praca w systemie 4/3/4/1 lub zbliżonym gdzie "4" to liczba dni pracy a 3 i 1 dni odpoczynku. 3 kierowców na auto, do zrobienia przeważnie 2-3 stacje paliw, pod czujnym okiem szpiegów i jako bonus ewentualne obciążenia :mrgreen:


Post Wysłano: 13 gru 2013, 10:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Moze i te pensje sa marne ale jakimi furami podjezdzaja do pracy to aż dziw bierze ze skarbówka to puszcza im :D parking wyglada jak z dyrekcji malego przedsiebiorstwa :lol:

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 13 gru 2013, 15:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2010, 12:47
Posty: 148
GG: 2982986
Samochód: Veicolo Italiano
Lokalizacja: EP

A że tak zapytam odnośnie tematu: Jak wygląda kwestia ciągnika siodłowego z kabiną dzienną i długiej przerwy (11h) - tak czysto teoretycznie.
Co mówią przepisy, jeżeli taka sytuacja wystąpiłaby chociażby w ruchu krajowym. Kierowca wtenczas (biorąc odpowiedzialność za ładunek i samochód) musi pilnować i spać w środku-na siedzeniach czy ma obowiązek spać w hotelu ?? Oczywiście zakładając, że ciągnik nie jest wyposażony w "gołębnik".

_________________
Kat. B - 2012
Wózki kat. II WJO - 2013
Kat. C, C+E, KW - 2023
Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia


Post Wysłano: 13 gru 2013, 16:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 lut 2009, 17:34
Posty: 49
GG: 8990977
Lokalizacja: Żuławy GDA

"Moja" skakanka wersja P z kabiną dzienną jest wyposażona w składane mini wyrko. Czasami na 45 się zdrzemnę. Praca na paliwach to raczej jazda "w koło komina". Robisz swoje zlecenia i idziesz do domu a auto przejmuje zmiennik. Zarobki z zależności od firmy, specyfikacji klientów (stacje niższa stawka, "prywaciarze" wyższa) ja nie narzekam. Duże firmy kładą nacisk na bezpieczeństwo, więc tacho "święte" prędkość zgodna z przepisami.

Więc nie poganiajcie beczek przez CB bo i tak im szybciej nie wolno.


Post Wysłano: 13 gru 2013, 18:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Co do samej konfiguracji ciągnika siodłowego, to przede wszystkim walka z kilogramami stąd krótka, mała kabina, alufelgi, jedno koło zapasowe, zbiornik paliwa max 300-350l, podobna sytuacja tyczy się innloaderów tyle że tam dłuższe dystanse wymagają sypialki, np. FM-ki z Delty czy Scanie P z Emonsa,
Tak jak Żuławiak zauważył te auta maja składane wyrko i wbrew pozorom już kilka razy widziałem "zasunięte firanki" w takim zestawie, najczęściej Orlen, choć NZ czy Klacska też się zdarzyła.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 13 gru 2013, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2692
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

Na paliwówkach co jezdza po stacjach robota jest bardzo przewidywalna, zaleje beczke i jedzie na stacja gdzie zrzuca sie od strzała bo kolejki nie bedzie przeciez albo przerwy sniadanowiej/zmiany takze oni spokojnie po 8-12 godzin pracuja i tyle.

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Post Wysłano: 14 gru 2013, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

No właśnie, może mi ktoś przedstawić obraz jak wygląda praca np. w Orlenie za kierowcę? To się jeździ po całej Polsce czy ma się jakiś określony rejon? 2000 tys zł mówice zarobki? Szczerze w to wątpię. Myśle ze poniżej 2500 tyś to tam nie schodzą, no ale też tego nie wiem bo nie znam nikogo kto tam pracuje żeby dopytać. A jeżeli chodzi o pracę to ciężko tam się dostać czy rotacja jest duża?


Post Wysłano: 14 gru 2013, 17:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Każda baza Orlenu ma swój rejon, dlatego chłopaki z Olsztyna obsługują głównie województwo warmińsko-mazurskie i pewnie obrzeża sąsiednich województw.
Cytuj:
Myśle ze poniżej 2500 tyś to tam nie schodzą
Też chciałbym zarabiać 2,5 miliona złotych miesięcznie.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Post Wysłano: 14 gru 2013, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2009, 22:52
Posty: 206
Samochód: VW
Lokalizacja: Polska

Z tego co wiem to sprawa wygląda tak, przyjazd na baze, tankowanie beczki, papiery i jazda do pierwszego punktu (na trasie 2 lub 3 punkty), kierowca mówił ze na jednej stacji schodzi około godziny, obrobi te trzy punkty i jedzie na baze a potem do domu. Ja mieszkam w okolicach Suchej beskidzkiej i w ten rejon co mieszkam paliwa sa dowożone z rozlewni gdzieś w okolicach Krakowa tak ze daleko niema, jazda po określonym rejonie, w dalsze rejony od bazy się nie wypuszczają, co do zarobków to tak jak pisałem wyżej nie mam informacji....


Post Wysłano: 14 gru 2013, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sie 2010, 18:21
Posty: 134
GG: 1
Samochód: Premium 460

Dostawy na stacje paliw są całopojazdowe w większości przypadków, więc robisz 2 kółka rozlewnia-stacja. Jazda w promieniu 150km, rzadko dalej.


Post Wysłano: 14 gru 2013, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 cze 2010, 14:05
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: PL

A jak z przyjęciami, rotacja duża? Ile dni wolnych w miesiącu, ma ktoś jakieś info?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: