Cytuj:
witam,
Panowie 2 tyg tenu kupiłem premiumke 270 dci z 2004 r. wymieniłem tarcze, klocki, opony i uszczelke pod klawiatury bo była peknięta. myslałem ze wyciek oleju bedzie z tej uszczelki. okazało sie ze po umyciu silnika jest jeszcze jeden wyciek spod skrzyni na łaczeniu z silnikiem, nie wiem czy simering puscił kolega mi powiedział ze jest troche ta obudowa aluminiowa peknieta. Powiezcie czy to jest ubytek oleju silnikowego czy to olej ze skrzyni i powiedzcie mi jeszcze jaki olej w skrzyni uzupełnic i jak sie og sprawdza i dolewa. musze troche pojezdzic bo fundusze sie skonczyly
Dzieki, pozdrawiam
Tam obudowa koła zamachowego musiała by być pękniętą dość pokaznie aby olej z silnika nią leciał, osobiście to miałem wyrwana poduszkę silnika z tej obudowy i olej nie ciekł.
Skrzynie od silnika odróżnić nie umie ? Z silnika olej będzie czarny... Zapachem również jest inny.
Twój kolega nie jest wstanie stwierdzić pęknięcia obudowy, bez demontażu skrzyni biegów, tak jak nie odróżnia obudowy silnika od obudowy skrzyni biegów.... Pozatym skrzynia ma obudowe silnik też, mało precyzyjnie spróbuj wysłać zdjęcia.
Olej sprawdzasz obracając korek na klucz 22, znajdujący się po obustronach skrzyni, mniej wiecej w połowie długości. Kup olej przekladniowy 80w90....
Zalecam szybką naprawe ze względu na możliwość uszkodzenia sprzęgła.
Pozdrawiam i zapraszam do nas.