Cytuj:
Co do Premium Dxi.
Mamy w firmie dwie sztuki a po za tym 23 volva i 1 mp4.
Premium nr 1:
na 480tys cale zawieszenie kabiny
na 550tys padla turbina
na 600tys wymiana wtryskow
Premium 2:
jak na razie urwany katalizator przy przebiegu 530tys i zawieszenie kabiny
Ogolnie auto nie jest zle dopoki sie go nie porowna z FH , tam po prostu nie ma takich usterek. Pracuje w naszej firmie od 9 lat i tylko w dwoch FH wymienilismy turbine,w zadnym aucie wtryskow i katalizatora a z regoly auta trzymamy do 800-900tysiecy.DXI ma jeden wielki + , to CENA.
Mam Magnumki DXI E5 i Premium E5,
największe przebiegi mają ponad 800 tys. km i odpukać w niemalowane
na oryginalnych wtryskach, turbinach, katalizatorach. Jedynie paski, klocki, alternator.
Zawieszenie kabiny w Premium przy ok 700 tys. km, Magnum przy 800 tys. km
a więc sporo zależy jak się "trafi" oraz od eksploatacji (kierowcy)