Cytuj:
...
Takich osób, które twierdzą podobnie jest garstka (sam również zaliczam się do nich). No ale przyjdzie taki posiadacz PJ, co to "wszędzie był i wszystko widział" i on chce nową Scanię albo nowe Volvo, bo on "mechanikiem nie jest, tylko kierowcą. A kierowca ma TYLKO jeździć, nic nie robić przy samochodzie a i on się nie zna na mechanice". Oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego worka, ale taka jest smutna prawda - niektórzy z takich chłopaków nie wiedzą, gdzie jest turbina, alternator czy pompa wody itp. To tak offtopując...
Również wrzucę swoje pięć groszy - rozmawiałem ok. 2 lat temu z chłopakiem z okolic Rzeszowa (jedno z pierwszych nowych FH w tamtych stronach, jeszcze jako EEV) i miał wtedy przejechane 25 albo 30 tyś km. Do tego przebiegu, miał już dwa razy wymieniane baterie, raz alternator, raz wiązkę? prowadzącą do alternatora a i tak jest źle, bo go musiał przepalać co parę godzin (lodówka, klima postojowa, przetwornica itp. wyłączone). Widać, że do chwili obecnej Volvo nie zrobiło porządku z "prądem".