Offline
Użytkownik
Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Tak trudno poszukać?: temat kilka kronie wałkowany
W tym aucie niema żadnych elektrozaworów, tylko czysta mechanika z pneumatyką
Nad pedałem sprzęgła w kabinie masz zawór który podaje powietrze na siłownik od polówek gdy jest wciśnięte sprzęgło, pracę tego zaworu powinno być słychać w momencie naduszenia noga na pedał od sprzęgła
Następny zawór masz na lewarku zasilanie idzie z skrzyni do lewarka od zmiany biegów podczas przełączania przełącznika na gałce od zmiany biegów powinno być słychać syczenie , na tym przełączniku powinno być cały czas powietrze
Na koniec masz zawór z lewej strony skrzyni biegów taka prostokątna kostka do której dochodzi powietrze z pedału sprzęgła oraz sterowanie z gałki zmiany biegów
W skrzyni biegów masz dwa otwory które podają powietrze bezpośrednio na tłoczysko siłownika od połówek
Zależnie od pozycji przełącznika na gałce od zmiany biegów zawór zostaje wysterowany i podaje powietrze raz na jeden otwór raz na drógi