Cytuj:
Temat się rozwija i fajnie. Doszło kilka lampek dających dobry efekt, tak zostanie czy auto ojca też przystroicie?
Fetysz jazdy bez rejki jest dla mnie dziwny.
Dziękuje i miło że się podoba, auto Taty zostaje jak jest, nie kręcą go tematy świecidełek
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
co do tablic, tak często trzeba zderzaki zmieniać że nie ma czasu przykręcać
Żartuje oczywiście
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
po prostu akurat na zdjęciach ich nie ma i tyle, wypadek przy pracy
Cytuj:
A co w razie kontroli?
Będzie mandat, czy to za lampki, czy za tablice (która i tak aktualnie leży za szybą i nawet jest widoczna
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
), taki już los jakichkolwiek modyfikacji
Cytuj:
aaa mnie zastanawia co gdzie jak tzn czy sam a jesli tak to jak czy komuś zlecałeś zrobienie leda w lampie na pomarańcz? bo ja bym se z chęcią go zrobił by był mocniejszy i służył jako dzienne tak jak w euro 6
Ogólnie wcześniej w tym temacie pisałem że planuje zreanimować leżące w domu jasne bixenony ze zbitymi szkłami, zrobiłem to sam w jeden weekend i wszystko jest w sumie banalnie proste i gdyby nie schnięcie kleju od początku do końca do ogarnięcia w 3-4 godzinki. Ledy w fh3 i fh4 to zupełnie inna bajka i tak jak koledzy pisali, nie da rady zrobić z nich dziennych. Co do samej wymiany, kupiłem ten wkład co podesłał
nevesu, możesz się odezwać do Marcina z TransShop, mi on to wszystko ogarniał z fakturką i bez kombinacji. Dalej wycinasz z tyłu kapselek na wysokości ledów, wymieniasz ten moduł, z powrotem zakładasz kapselek na jakiś klej i po temacie, ja miałem całość na wierzchu wiec wycinać nie musiałem