Cytuj:
a renówek i iveców sporo się naoglądałem u jednego mechanika. auta po 400 tyś z padniętymi motorami lub do wymiany pól osprzętu silnika
Zresztą sam mam iveco z 2017 to wiem jaka to jakość wykonania..
O Premiumce można sporo powiedzieć i również tych złych rzeczy, ale padnięte motory po 400 kkm, to opowieści z mchu i paproci. W Premiumkach były silniki 11 litrowe z Volva. Kierownik ostatnio mówił, że ma FH (silnik 13l) z 1,2 mln przebiegu i zdaje się, że na oryginalnej turbinie i ori wtryskach... A i Johna możesz zapytać o opinie na temat Volva "FH13".
W Iveco słabo się orientuje, niektórzy chwalą, niektórzy ganią, ale z tego co wiem silniki też trwałe.
Dopytaj mechanika po którym milionie te padnięte motory.
Cytuj:
A co jest nie tak z scania euro 4 ? w dobrych kasie widziałem p380 z 2007 z przebiegiem 300 tys
Egr przecież można normalnie zaślepić ?
Mam taką, tylko w słabszym wariancie 340 km i gdyby nie to, że włożyłem w to auto worek pieniędzy, chętnie bym zabrał zabudowę, a podwozie bym ci oddał. Zwłaszcza, że jest na rozstawie 4,3 m. Lista rzeczy, które albo zrobiłem, albo muszę zrobić jest zbyt długa, żeby pisać o tym o tej porze. Powiem tylko, że ostatni temat to uszkodzony sterownik silnika, który jest typową przypadłością tego strupa.
DAF moim zdaniem znacznie bardziej perspektywiczny od Scanii, Bauer ma tym silnikiem nakręcone ~1,4 mln km. Zarówno cena jak i przebieg też wskazują na tego Dafa.
U tego samego sprzedawcy masz też takiego Mana, rewelacja z hydrodrivem. Nie wiem czy potrzebujesz, ale z grubsza mieści się w twoich kryteriach, a masz dodatkowy napęd.
https://home.mobile.de/DUMINSKI#des_283707816
Musiałbyś MANa dopytać o te silniki.
Swoją drogą, orientuje się ktoś co znaczy dopisek "export/ nettopreis: 13.900 Euro". Na export idzie netto, a na rynek lokalny trzeba doliczyć ichniejszy VAT?