Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Janiszewski, Eltrans, Kolanko, Ta z Leborka (?) ale szefo wariat podobno. LKW Transport. Boksz. Jeszcze tez kwestia na jaka Norwegie chcesz jezdzic. Do Oslo czy na grubo
Czyli doświadczenie masz pchając się na górę kiedy zima za pasem a to znaczy ze musisz dobrze wiedzieć kto, gdzie i z czym tam jeździ.
Na fb widziałem podobny post to jak ktoś wspomniał o zimie to rura zmiękła i retoryka się zmieniła na „a dopiero się rozglądam” „może na wiosnę”
_________________ Jeździłem na swoim zanim to było modne Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było
Jakieś jest, ale nie na Norwegię. Chętnie spróbuję, więc ciekaw jestem kto tam jeździ aktualnie. Osobiście preferuję mniejsze firmy bez ciągłego zapie..., przeginania tacho i ciągłych przepinek.
Nikt w mniejszej firmie jezdzacej na norka nie wezmie Cie bez doswiadczenis bo mu polozysz zestaw przy pierwszych sniegach. Idz do jakiegos Excellenta czy innego kołchozu co jezdzi z WF i blandeko i zobacz o czym mowa w Norwegi.
Nikt w mniejszej firmie jezdzacej na norka nie wezmie Cie bez doswiadczenis bo mu polozysz zestaw przy pierwszych sniegach. Idz do jakiegos Excellenta czy innego kołchozu co jezdzi z WF i blandeko i zobacz o czym mowa w Norwegi.
To jakaś tradycja? Żeby zostać dobrym, doświadczonym kierowcą trzeba położyć zestaw w zimę u Norka?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Nie wiem ja tam nie jezdzilem zima i swoim autem nawet nie bede probował. Ale warunki sa wymagające i szanse są spore. Tak twierdzą Ci co tam jezdzą.
Każdy zaczynał, ale nie każdy się wywrócił. Więc podejrzewam, że trochę oleju w głowie, odrobinka szczęścia (jak zawsze) i wszystko się da zrobić
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
No i ta firma, co Tkaczykowi z Leznerem szybkozłączka padła. Jak ona się nazywała?
Gadus. A Tirex ma chłodnie?
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 16 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę