Cytuj:
Na początku też myślałem że się różnią tylko napisem, im dłużej się porównuję tym są inne. Jeśli chodzi o jazdę to moim zdaniem są porównywalne gdyby nie ten hałas. Narazie obserwuję i notuje ale D minimalnie chyba szybciej leci...
oczywiście że to wręcz dwie różne opony. Przede wszystkim głębokość nacięć lameli poprzecznych. Po to aby właśnie miały dobrą przyczepność. Efektem jest szybsza ścieralność. Mieszanka gumowa o ile wierzyć producentowi też lekko inna. Po prostu Dunlop to opona regionalna a w takim wypadku WUWUWU jest dopuszczalne. Kmax plasuje się z przesunięciem pod autostradę.
Klasyczne WUWUWU bierze się głównie z symetryczności budowy. Ten efekt to nałożenie się na siebie jednostajnego hałasu. Na napędach producenci bronią się przed tym efektem stosując na przemian różnej wielkości klocki na bieżniku. Możecie to zauważyć zwłaszcza w dobrej klasie oponach osobowych których prawie nie powinno być słychać a wuwuwu w osobówce jest nieakceptowalne.
Mimo wszystko nawet jak jeździsz sporo po autostradzie to dla mnie SP346 to kozak i dobrze łączy przyczepność, komfort, prowadzenie i hamowanie nawet jeśli kilka tysięcy wcześniej skończy się niż Kmax.