Cześć panowie, czytałem wiele wątków ale brak mojego konkretnego problemu skłonił mnie do napisania nowego. Auto solówka Volvo FM13 400km 2007 rok. Mianowicie przez zawór ograniczający powietrze cały czas ucieka powietrze, na drugim zegarze wskazówka wychodzi poza zakres zielonego pola. Problem jest także z osuszaczem a mianowicie podczas włączenia zapłonu wyskakuje "błąd" regeneracji osuszacza i na domiar tego wali mi wodę do układu powietrza i jest dużo wody w zbiornikach zwłaszcza drugim idąc analogicznie od kabiny wzdłuż paki. Dodam że wymieniłem wszystkie butle na nowe, również 8 poduszek na nowe bo wiało z nich i szukał poziomu, dwa razy ten zawór ograniczajacy ciśnienie, zawór czteroobwodowy/czterodrożny, nawet głowicę sprężarki bo wydawało mi się że z płynem waliło wodę do zbiorników, i podstawę kompletną osuszacza wabco oryginalną również. Udało się jedynie zresetować błąd osuszacza ale na drugi dzień znowu wyskoczył i dalej wali wodę do układu nie wspominając o zaworze który cały czas wieje, jak podpompuje hamulcem to przestaje na chwilę i z powrotem bije za mocno. Nie mam już w zasadzie argumentów co to może być... mie mówiąc już o kosztach jakie wyłożyłem. Proszę o dobrą radę, dodam że sprawdzane było oryginalnym programem vovlo i jedynie wysterował mi tylko ten osuszacz ale problem znów wrócił, mam do niego jechać dopiero w poniedziałek a tu zlecenia lecą a jeżdżę tylko w koło komina żeby się nie znaleźć zaraz na lawecie z jakąś poważniejszą awarią
Zawór pod osuszacz podłożyłeś inny, sprawny?
Jeśli tak, I nic to nie dało, to do niego dochodzi kostka z prądem, rozbierz ją, i dość energicznie poszarp kable, tak jak byś chciał je wyrwać z peszla. Sądzę że z jeden wyjdzie, I masz przyczynę.
Wiesz co w zasadzie o kablach nie pomyślałem, myślałem że skoro teraz połączył się z osuszaczem to wiązka jest ok, bo wcześniej wyskakiwał komunikat że obwód przerwany jak chciał go złapać na innym programie (taki ogólny) więc dlatego też wymieniłem całą podstawę na nową (nowa wabco 1150 zł) ze względu też na cewkę. Może rzeczywiście któryś kabel się utlenił czy przetarł. Kwestia jeszcze tego zaworu ograniczającego bo cały czas po dobiciu powietrza powinno zamknąć i trzymać a cały czas z niego wieje dosyć mocno
Poszarp tymi kablami, sądzę że któryś wyjdzie, one się tam przecierają o peszel.
Dokładnie tak, tak miałem też bił powietrze do oporu aż zawór bezpieczeństwa puszczał i okazało się że od kostki tak z 20cm-30cm jeden przewód był całkiem przerwany a drugiemu mało brakowało, one tam przecierają się od peszla.
Sprawdzałem kable, wyglądają na w miarę nowe, szarpałem i nawet nie drgną , rozbierałem całą kostkę tam też kable są we wsówkach. Chyba serwis mi zostaje niech sprawdzą instalację, zawory bo nic już sam nie wymyślę chyba
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę