Mam problemy z ciśnieniem powietrza w układzie pnełmatycznym.Raz jest go 10 atmosfer a innym razem nie idzie ruszyć z miejsca.Nie słychać żeby gdzieś coś było nie szczelne.
_________________ mienmar
Ostatnio zmieniony 18 sty 2008, 1:49 przez mienmar, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja:20 wrz 2005, 20:59 Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Może zawór bezpieczeństwa się zawiesza ? i raz puszcza powietrze a raz trzymie do oporu.
_________________ http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?
Rejestracja:20 wrz 2005, 20:59 Posty: 344
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
No jak zawór odbija to zazwyczaj jest to słychać jak wypuszcza powietrze. a czy ciągle z niego nie ucieka to przytknąc palec zapalniczką czym kolwiek
_________________ http://www.GLOBETRUCKER.org
Is it better to loose 5 minutes or 50 years ?
preferite perdere 5 minuti oppure 50 anni ?
Preferez-vous predre 5 minutes ou 50 ans ?
verlieren Sie lieber 5 Minuten oder 50 jahre ?
Wolisz stracić 5 minut czy 50 lat ?
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
Mam problemy z ciśnieniem powietrza w układzie pnełmatycznym.Raz jest go 10 atmosfer a innym razem nie idzie ruszyć z miejsca.Nie słychać żeby gdzieś coś było nie szczelne.
Moze na poczatek napisz dokladnie w jakim samochodzie sie to dzieje, bo mysle ze jest to dosc istotne.
Powodow moze byc wiele ... ,
Jak wystapi ta niemoznosc ruszenia z miejsca to jakie cisnienie wystepuje na zegarach ?
NOm właśnie jaki to pojazd od tego wiele zależy. A jak nie możesz ruszyc to pewnie spada troszke poniżej 6 ?? czy dużo więcej?? Pozdrawiam
_________________ Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
gorzej jak jest to np nowa Scania. Wtedy nie radze za duzo rozbierac (zwlaszcza jednostki sterujacej), badz tez regulowac zaworami bo sie do ladu nie dojdzie, a rezultat bedzie taki $$$$$$ .
Jezeli jest to typowy zawor jelcz, kamaz, star, ... bez osuszacza, czy tez z jakas jego namiastka no to mozna pogrzebac.
W ubiegłym tygodniu mieliśmy podobny przypadek z naszą Scanią 124 420KM.Raz biło powietrze a raz nie i w tym przypadku powodem były zaworki w sprężarce.Czasami jakoś tak zle się układały że nie można było napompować układ a czasami było ok.Teraz po wymianie wszystko chodzi jak trzeba.
_________________ "CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę