Już tłumaczę Te zestawy, przeważnie francuskie przyczepowe mają taki wynalazek, że w czasie jazdy przyczepa przybliża się do auta(ma wsuwany taki okrągły dyszel) żeby zestaw robił się krótszy w czasie jazdy np do wyprzedzania. A to urządzenie jest do tego żeby czuwać nad odległością przyczepy od solówki, gdy zwalniamy i skręcamy dyszel się wydłuża
Tak jak napisał R. jest to przyczepa z ruchomym dyszlem. Podczas "łamania się" zestawu rolki zamocowane w przedniej ścianie przyczepy dotykają tylniej ściany solówki dając znać dla dyszla, że ma się wysnuąć. Ot, tak na chłopski rozum. Ciekawe rozwiązanie, ale raczej nieczesto stosowane...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 39 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę