wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://harnas.wagaciezka.com/ |
|
Renaul Master 150dci http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34768 |
Strona 8 z 17 |
Autor: | adifek [ 24 mar 2012, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
właśnie takie pytanie mam do was mądralińskich: Prosze powiedzcie mi dlaczego tak bardzo się czepiacie tych busów?? przecież busiarze robia swoją robote a solówki i zestawy swoja... jak możemy podkradać wam ładunki jak na busa nie załadujesz 4-5 ton !!! dają nam 2t ładunku ze względu że na solówkach jest duża stawka za km a jesli nawet niech wrzucą te 2 tony na solówke i dopakują wam jeszcze conajmiej z cztery miejsca rozładunku tak abyście mieli załadowane 8t jak należy... Czy wy widzicie w tych busach same minusy żadnego plusa?? nie lepiej jechać na jeden rozładunek niż na sześć i do każdego opuszczać winde bo dowiozłeś cztery paczki lub mała palete.... |
Autor: | Kamil_FH16 [ 24 mar 2012, 17:18 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Panowie, istnieje problem bez watpienia. Nie lezy on we wlascicielach busow, a raczej w bezsensownych przepisach. Jak ktos napisal, przeladowuje sie takze duze ciezarowki, ale procent do ogolnej masy nie jest taki duzy jak przy busach. Jak komus sie oplaca bardziej to i tak skorzysta z uslug "busowych" bo wyjda taniej, wiec chyba najbardziej "zagrozone" sa ciezarowki z DMC 8-10t, bo to chyba im najwiecej busy odbieraja klientow. Wina tkwi w przepisach, sa za malo elastyczne. A moze celowo sie ich nie zmienia, bo nakladanie mandatow na przeladowane auta moze jest oplacalne dla panstwa. Tak czy inaczej ten temat jest o Renault Master, a nie problemie ktory tu ciagniemy. Nie raz w innych tematach o busach ktos pisal o przeladowaniu, a jakos tam nikt nie naskoczyl na autora. Stworzmy watek o przeladowywaniu busow, chociaz pewnie taki jest i tam dyskutujmy na ten temat. Czekamy wiec na nowe fotki Mastera. |
Autor: | f.kazanowski [ 24 mar 2012, 17:30 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Cytuj: Akurat ciężarówki są w dużo mniejszym stopniu przeładowywane i na pewno rzadziej niż obecnie dostawczaki z wbitym 3,5T w dowód.
Tj proste bus o dop. ład 300kg ładuje 2T - 2,5T więc to jest ok 800 - 900% dopuszczalnej ładowności a np ciężarówka o DMC 16T tak żeby nie mieć zakazów wjazdu do np Warszawy, ma ładowność w zależności od zabudowy, ale np 8T, no i kolega ładuje 8T, później tankuje zbiorniki do pełne i się okazuje, że waży o 400kg więcej. Zatrzymuje ITS i wali mandat jak cholera bo jest przeładowany a to było tylko 105% dopuszczalnej ładowności. Więc jak się to ma do przeładowania busa o te 800 - 900%??? i busem sobie cwaniak jeden z drugim zasuwa i śmieje się dużym w twarz. A poza tym ITS zajmuje się głównie dużymi zestawami bo to na nas jest największa nagonka. A busy o ładowności 200KG załadowane po 2T sobie latają. Ale z obserwacji zauważyłem, że ITS zaczyna się tym interesować. A jeżeli już transport dostaje w dupę to właśnie przez te firmy które specjalizują się w busach o ładowności 300kg, ładują po 2 - 3T a nawet i więcej i jeżdżą za grosze, powodując nie uczciwą konkurencje. A takich firm się ostatnio naroiło od cholery. Kolego częściowo i może rację masz, ale teraz będziemy odbijać piłeczkę jedni od drugich. Szczerze ja nie widziałem auta o ładowności 200kg a trochę już widziałem w życiu. i tak samo jak w środowisku małych aut tak i duże firmy coraz bardziej schodzą w dół żeby tylko jechać. Jak w DHL-u mają na zestawie po 2,6zł owszem śmiech na sali ale sami sobie na to pozwalamy. nie psujmy chłopakowi tematu rozmowa jest o aucie a nie o tym kto i co i ile wozi o takich rzeczach to lepiej porozmawiać sobie na parkingach, bo panowie ubrani na zielono coraz częściej czytają nasze wywody. Szanujmy się nawzajem jedni drugich i szanujmy siebie przede wszystkim każdy właściciel busa chciałby żeby auto jeździło zgodnie z przepisami ale wtedy by wszystko popadało bezrobocie w górę ... I tak można w nieskończoność tylko po co ?? |
Autor: | f.kazanowski [ 24 mar 2012, 17:35 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
A jeszcze pytanie z innej beczki mam 150km 2011r i od pewnego czasu czuję że na 2 i 3 biegu tak przy dwóch tysiącach obrotów jakby lekko przerywał. przerabiał to ktoś już autko ma 16500km dopiero. |
Autor: | adifek [ 24 mar 2012, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Cytuj: A jeszcze pytanie z innej beczki mam 150km 2011r i od pewnego czasu czuję że na 2 i 3 biegu tak przy dwóch tysiącach obrotów jakby lekko przerywał. przerabiał to ktoś już autko ma 16500km dopiero.
wiesz co ja dopiero mam najechane 6tys i zaczołem odczówać to samo przy niskich obrotach jakby auto przerwało na chwile dosłownie na jedna dziesiątą sekundy i ciągnie dalej tak jak mówisz jest to na drugim i trzecim biegu... Na moje oko jest to turbo dziura ale ie jestem do końca pewien,w przyszłym tygodniu jak znajde czas popołudniu pojade do serwisu podpytać ponieważ nie działo się tak od początku lecz jak przekroczyłem 3tys km |
Autor: | Kwiatula [ 24 mar 2012, 17:51 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Co do tego przerywania to mam tak samo przy około 1,5-1,8 tys obrotów. Szef mój zgłaszał to w serwisie, ale nie mogli dojść co to może być. Teraz będziemy mieli przegląd to zgłoszę i zobaczymy czy u tego serwisanta coś zdziałają. |
Autor: | adifek [ 24 mar 2012, 17:54 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Kwiatula daj znać co ci powiedzą w serwisie jak jest to jakaś wada fabryczna to trzeba to naprawiać póki jest mały przebieg...Ja się wstrzymam z serwisem i poczekam co ci tam wyjdzie. Wiec jest już nas trzech wiec to albo dziura albo problem |
Autor: | Kwiatula [ 24 mar 2012, 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
No zgłoszę zgłoszę, ale jak pisałem jakis czas temu mój szef to zgłaszał i nie mogli stwierdzić co to jest, ale zobaczymy teraz jak się spiszą. W okolicach przyszłego weekendu w moim temacie dam znać co i jak. |
Autor: | f.kazanowski [ 25 mar 2012, 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
no to poszły te autka na początku roku znowu w górę |
Autor: | Kamil_FH16 [ 25 mar 2012, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
No to bardzo fajnie, ze firma sie tak szybko rozwija Rozumiem, ze dostales propozycje wspolpracy ze spedycja na kolejny samochod? |
Autor: | adifek [ 25 mar 2012, 13:11 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
dostałem wstępną umowe na pięć lat w lipcu obiecali podnieść stawke o 10gr oraz jak wejdą wiatole to będą płacić za drogi jak narazie chcą jeszcze dwa auta ale nie bedę rzucał się na głęboką wode i narazie kupie jednego z tym że chcą firanke nad drugim pomyśle jak będą fundusze... |
Autor: | Kamil_FH16 [ 25 mar 2012, 19:24 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
No aktualizacja bardzo fajna. Widac ze juz zadomowiles sie w samochodzie Czy wybierajac samochod do swojej firmy rozwazales rowniez innej marki czy na podstawie wczesniejszej pracy i poznania Renault postanowiles odrazu kupic Mastera? |
Autor: | adifek [ 25 mar 2012, 21:02 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
W sumie to jako pierwsze auto chciałem Mastera,ponieważ mam zaufanie do tej marki oraz znam kilka osób które właśnie poleciły mi owy model...Co do drugiego auta wybrałem ponownie mastera dlatego ,że chce go w pełnym wyposażeniu (taka zachcianka) a jeśli dojdzie do kupna trzeciego auta to chyba będzie to sprinter ale tylko i wyłącznie model 519 cdi ale jeśli do tego dojdzie to zastanie nas już jesień |
Autor: | Kamil_FH16 [ 25 mar 2012, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Pytam, bo myslalem, ze mogles rozwazac zakup innych marek i podpowiedziec dlaczego akurat Master. Poki co Mastery chwalone chyba sa, wiadomo wystepuja usterki ale raczej drobne. To na tego kolejnego Mastera rozumiem ze Ty siadziesz, a tego oddasz kierowcy? Czemu akurat Sprinter? Z tego co sie orientuje to sa one duzo drozsze. Z drugiej strony chetnie sledzilbym temat o takim aucie. 519, to juz 3-litrowy motor i wydaje mi sie, ze Sprinter jest nieco wytrzymalszy od Mastera, ale moze to tylko pozory. |
Autor: | adifek [ 26 mar 2012, 18:10 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Tak na tego nowego który przyjdzie ja się przesiadam a na tego obecnego przyjme kierowce. Dobrze się orientujesz za takiego sprinterka jakiego bym chciał to trzeba dać ok 170k hmmm mercedesa wybrałem dlatego iż mój brat takim jeździ od 0km na tą chwile ma jakieś 400k i śledze te auto od nowości i jestem pełen podziwu za tą konstrukcje... Jak to mercedes nie do zajechania,niestety teraz jedynie stać mnie na renault ale w przyszłości kto wie :p A teraz mam takie dwa małe pytanka: pare dni temu przypadkiem udało mi się właczyć w masterku coś ala ''prowadź mnie do domu'' światła świeca 15sekund po czym same gasną,dziś udało się zrobić to drugi raz,ale jak to zrobiłem to nie mam pojecia!! może ktoś to już rozkminił??? A teraz drugie pytanie jestem teraz po trasie 640km spojrzałem na komputer jak tam olej,a tu spalił mi dwie kreski Czy nie jest to dziwne przy tak małym przebiegu ??? |
Autor: | Bartosz [ 26 mar 2012, 18:28 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Cytuj:
A teraz drugie pytanie jestem teraz po trasie 640km
Norma, mój ma 40tyś i jeszcze bierze olej
spojrzałem na komputer jak tam olej,a tu spalił mi dwie kreski Czy nie jest to dziwne przy tak małym przebiegu ??? |
Autor: | f.kazanowski [ 26 mar 2012, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Jeżeli chodzi o olej to kolego ja u siebie zauważyłem że jeżeli sprawdzisz zaraz po trasie to aktycznie pokaże mniej ale jak autko postoi to olej ścieknie i juz jest lepiej ja po 15 000 dolałem jakieś 0,5l jak było troche powyżej minimum i to wszystko jak narazie |
Autor: | adifek [ 26 mar 2012, 21:50 ] |
Tytuł: | Re: Renaul Master 150dci |
Cytuj: Jeżeli chodzi o olej to kolego ja u siebie zauważyłem że jeżeli sprawdzisz zaraz po trasie to aktycznie pokaże mniej ale jak autko postoi to olej ścieknie i juz jest lepiej ja po 15 000 dolałem jakieś 0,5l jak było troche powyżej minimum i to wszystko jak narazie
dokładnie tak zrobiłem,wróciłem do domu pojechałem zatankować i odrazu sprawdziłem i tak pokazało... a możesz mi powiedzieć jaki olej dolewałeś do swojego silnika??? |
Strona 8 z 17 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |