Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lut 2014, 20:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lip 2008, 16:24
Posty: 63
Samochód: Srebny
Lokalizacja: Okolice Tarnowa

Ponoć pod uwagę biorą rok produkcji samochodu a nie kategorie emisji spalin . Nie wiem czy jest to wina obsługi viatoll , plotka czy po prostu taki przepis

_________________
Maszeruj albo giń


Post Wysłano: 25 lut 2014, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5996

http://www.viatoll.pl/pl/pojazdy-ciezki ... misji-euro

Kiero - jak masz miękki dowód to rejestrują na E0, bo jeśli się nie mylę to nie ma w nim roku produkcji i nie mają podstaw do zakwalifikowania samochodu do odpowiedniej(wyższej) kategorii.
Też słyszałem, że dało się E3 zarejestrować jako E4 w niektórych przypadkach, ale obija mi się, że później było mokro jak się okazało, że to jest E3 a nie E4 - choć nie moge znaleźć niczego na potwierdzenie moich słów.


Post Wysłano: 26 lut 2014, 0:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ja słyszałem, że takie Dixi z np. 2006 roku (eur 3), przy rejestracji w systemie Viatoll automatycznie otrzymuje stawkę euro 4, że niby twórcy systemu założyli że w 2006 roku wszystkie auta były co najmniej euro 4.
Kiedy rok temu rejestrowałem volvo euro 5 z 2007 roku, i nie miałem certyfikatu euro, ani dowodu niemieckiego rejestracyjnego sympatyczna pani zarejstrowała je na euro0. Za klika dni kiedy podjechałem z niemieckim dowodem, odczytała sobie w którejś tam pozycji kod, który określał czy dane auto jest euro 4 czy 5, i dopiero wtedy w systemie zaczęło figurować jako euro 5.

Nie wiem czy kiedykolwiek dało się coś w tej kwestii zamącić. Teraz na pewno już się nie da, w każdym razie nie w Kielcach.
Kolega tak ma 440dxi jako e4, wszelakie xf'y 95 e3 z 2006r to już e4.


Ktoś tam wspomniał o pompowtryskach w manie :lol:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 05 kwie 2014, 11:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2008, 22:52
Posty: 64
GG: 1656306
Samochód: PremiumDXI450
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Rok temu sam stałem przed taka decyzją. Wybrałem premium e5 z automatem i jestem zadowolony. Auto śmiga tylko po kraju. Spalanie z tygodnia mieści się w 30l. Teraz szukam kolejne auto i też to będzie premium z automatem.


Post Wysłano: 22 maja 2014, 11:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2014, 10:46
Posty: 3
Samochód: Mercedes

Witam

Jeżeli zdecydujesz się na pojazd Euro 4 lub nawet jakiś Euro 3 lub niżej to zawsze można w takim samochodzie zainstalować tkzw Filtr Cząstek stałych. Z takim filtrem dostajesz certyfikat na Euro 5 i można się zarejestrować w Via-Toll na euro 5 jak i wjechać do zielonych stref w całej Europie.

Niejednokrotnie warto wtedy kupić tańszy pojazd z gorsza normą i doposażyć go w filtr.

Ze względu na regulamin :) propouje w googlach sobei poszukać "atut filtryeuro5"

pozdrawiam
Piotr N


Post Wysłano: 22 maja 2014, 14:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Witam

Jeżeli zdecydujesz się na pojazd Euro 4 lub nawet jakiś Euro 3 lub niżej to zawsze można w takim samochodzie zainstalować tkzw Filtr Cząstek stałych. Z takim filtrem dostajesz certyfikat na Euro 5 i można się zarejestrować w Via-Toll na euro 5 jak i wjechać do zielonych stref w całej Europie.

Niejednokrotnie warto wtedy kupić tańszy pojazd z gorsza normą i doposażyć go w filtr.

Ze względu na regulamin :) propouje w googlach sobei poszukać "atut filtryeuro5"

pozdrawiam
Piotr N
Jaka cena takiej usługi przykladowo w scani e3 i analogicznie e4.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 maja 2014, 14:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2014, 10:46
Posty: 3
Samochód: Mercedes

Cena filtra dpf to 4-5 tyś Euro w zależnośći od pojazdu. Wycena szczegółowa jest dostepna na stronie www (w googlach szukać "atut filtryeuro5" ).

Dodatkowo należy uważać na tkzw urządzenia elektryczne występujące na rynku które są w cenie dużo niższej, ale z doświadczenia wiem że przewoźnik gdy zostanie z takim ustrojstwem zatrzymany np w Niemczech ma od razu mandat, bo są to urządzenia zakazene przez Dekra DE.


Post Wysłano: 22 maja 2014, 14:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Mała oszczednosc. Jedynym plusem jest tachograf analogowy.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 22 maja 2014, 15:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2014, 10:46
Posty: 3
Samochód: Mercedes

Każdy kalkuluje według własnego uznania. Są przypadki, że taka operacja (zakup E4 lub niżej + filtr) jest opłacalna. Zwłaszcza dla kogoś kto nie posiada środków na zakup nowej maszyny.


Post Wysłano: 22 maja 2014, 15:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Jak mam do Premium wartego 55 tyś założyć filtr za 12tys to wolę te pieniądze dołożyć i za 70 kupić E5.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: