wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://harnas.wagaciezka.com/

MAN F90
http://harnas.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=1074
Strona 4 z 6

Autor:  MAN [ 27 sie 2010, 19:33 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Tak był w opcji pneumatyczny fotel pasażera

Autor:  mlee [ 30 wrz 2010, 15:01 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Witajcie mam pytanko dotyczące podgrzewania lusterek w MAN F90. Mam takie autko już drugi rok i do dzisiaj nie wiem w jaki sposób można włączyć podgrzewanie lusterek, pytałem kierowców których spotkałem w takich autkach i nikt nie potrafił mi powiedzieć w jaki sposób je włączyć. na desce nie ma standartowego włącznika. Proszę o pomoc. Pozdrawiam mlee

Autor:  sebotrucker [ 04 paź 2010, 20:24 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

A masz podgrzewane lusterka w ogóle? :wink:

Autor:  Atego [ 04 paź 2010, 22:55 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Może jest tak jak w Mercedesie, nie włącza się ich bo grzeją cały czas od włączenia do wyłączenia silnika, a że nie widać efektów, to albo nie masz podgrzewanych, albo masz uszkodzone :D? Chyba, że w manie są pod guzikiem, nie pamiętam jak to wyglądało w naszym, akurat L2000.

Autor:  transbol [ 06 paź 2010, 13:25 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

w tych manach jest pod guzikiem ale niestety często są one starte ale z tego co pamiętam to jest to zielony

Autor:  Kamil_FH [ 07 paź 2010, 23:48 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Obrazek
Mam nadzieję, że zdjęcie umieściłem w dobrym temacie.

Autor:  kamkoz08177 [ 11 paź 2010, 20:21 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Ja mam Mana 17.232 z 1993r z napędem 4x4 i reduktorem. Oryginalnie był on z HDS-em, lecz w Niemczech został on zdemontowany do sprzedaży. Teraz na miejscu wysięgnika leży paleta..:P Ale jest przydatna bo można na niej stać, aby obserwować jakiś nietypowy załadunek ( a jest to wywrotka trójstronna z hydroburtą), lub do obsługi solarki zimą..
Jestem zadowolony z pojazdu :)

Autor:  marcindriver500 [ 15 paź 2010, 17:25 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Mam pytanie do użytkowników Mana F90/M90.
W moim Mańku 12-232 (tył na poduszce) nie poziomuje się zawieszenie po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu, lecz muszę pobudzić go tym przyciskiem:
Obrazek

Czy ktoś wie co może być? Czy do poziomowania jest jakiś przekaźnik który steruje pracą zaworów, czy może jest coś nie tak. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje. Pozdrawiam;)

Autor:  svavec [ 15 paź 2010, 22:53 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Z tego co piszesz to sterownik ECAS nie "widzi" ,nie dostaje sygnalu / napiecia ze stacyjki tzw 15.000. Podajesz mu napiecie przez wlacznik ,ktory powinien wlaczac ECAS bez "zaplonu".

Autor:  marcindriver500 [ 29 sty 2011, 17:32 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.

Autor:  Bald [ 03 lut 2011, 20:38 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Cytuj:
Koledzy mam pytanie: jaki rozmiar opon na przodzie ma być w Manie M90 12.232. Bo teraz mam 285/70/R19.5 i zastanawiam się nad kupnem 265/70/R19.5 ponieważ różnica w cenie wynosi 200 zł na sztuce. Warto kupić takie opony które są węższe a zarazem niższe i jak to się ma z komfortem jazdy. Proszę o porady.
MAN M90 12.192 rozmiar: 245/70/R19.5, MAN M90 14.232 ma 285/70/R19.5.

Autor:  marcindriver500 [ 03 lut 2011, 21:13 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Dzięki kolego za spóźnioną odpowiedź, ale lepiej późno niż wcale. Właśnie zakupiłem Matadory 285/70/R19.5 prowadzące. 1130 zł/sztuka, trochę bolało no ale trudno. Do tej pory miałem Sawy. Według mnie beznadziejne opony, chyba że akurat trafiłem na takie egzemplarze. Bieżnik miały dość głęboki, lecz w rowku strasznie pękały, do czasu aż zauważyłem wielkie pęknięcie gdzie weszło w gumę ok. 1.5cm zapałki :shock:. Na przedniej osi strach mieć takie opony :wink:

Autor:  Bald [ 03 lut 2011, 21:24 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Mnie tydzień temu szef założył na przód Kumho, kręcił nosem, że drogie, ale podobno dość nietypowy rozmiar i stąd też ta dość wysoka cena. Na tyle mam nalewki i po pół roku jedna pękła z boku tak. ok. 30 cm. :/

Autor:  VeRay [ 21 lut 2011, 22:54 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Dużo zdjeć:
http://www.kabelfrei.net/~lastabilda/f90unterflur.html
:wink:

Autor:  olwin [ 21 lut 2011, 23:47 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

a tu jeszcze więcej:
http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... adid=27219

Autor:  bruno666 [ 22 lut 2011, 10:43 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Jeździłem 4-ośką F90 - fajny sprzęt, choć raczej to juz era starożytna. 400 koni, blokady różnicowe każdej osi, dwał radę w terenie... 8)

Autor:  Piter91 [ 08 mar 2011, 20:31 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

U ojca w firmie były właśnie takie, z resztą jeden nawet jeszcze jest. Były one w przedziale wiekowym od '90-'94 ( '94 ojciec jeździł). Wszystkie latały, bądź latają pod wywrotką nadal. Najstarsze poszły na bliski Wschód. Ogólnie nic takiego poważnego się nie działo, jeśli robiło się wszystko na czas. W jednym coś robili, chyba wymianę cylindrów i silnik rozprężyli. :/ I tyle.

Autor:  sebotrucker [ 07 paź 2011, 12:32 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

A co powiecie na tego :wink:
http://www.tabor24.pl/MAN-19-372-1994/o/99648

Autor:  transbol [ 07 paź 2011, 22:55 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Ciekawy patent ale gdyby nie te drzwi byłby normalny.

Autor:  Kamil4721 [ 07 lis 2011, 23:13 ]
Tytuł:  Re: MAN F90

Witam
Jak bardzo różni się tylny tandem z f90 6x6 z lat 80 od tgs 6x6?
Pozdrawiam

EDIT chodzi mi o f8 a nie f90

Strona 4 z 6 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/