Strona 37 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 135 36 37 38 3945 Następna
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Dzięki za podpowiedź. Kiedyś woziłem takie towary chłodnią, to wiadomo, że spinać nie trzeba.
Jak jeździłem plandeką, to z Uk do Francji nikt nie spinał, ale jadąc u Gebelsa może być już nie za ciekawie przy kontroli.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Zasadniczo, pobieżnie u Niemca na takie coś i nietylko pasowałoby mieć naczepę z Certyfikatem XL + Getranke.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wiesz, pomimo, iż masz XL-a, to i tak Niemiec znajdzie sobie zawsze powód...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Wiesz, pomimo, iż masz XL-a, to i tak Niemiec znajdzie sobie zawsze powód...
Nie wiem. Tym bardziej nie zamierzam mieć kompleksów z tego powodu, jak trafisz na tego mitycznego BAGowca, którego żona poszła w szkodę z jego kolegą z pracy, to nie ma sensu kopać się z koniem.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2011, 14:31
Posty: 98
GG: 0

Chciałbym się zapytać czy taki sposób zabezpieczenia ładunku jest poprawny? Użyłem do tego jak widać 8 pasów 5T.
http://pokazywarka.pl/d2ueio/

_________________
...Chroń mnie Boże przed diabłami w mundurach o zielonym kolorze...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 878
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice

Całkiem dobrze. Choć ja dla bezpieczeństwa dalbym przy ścianie palety i po 2 pasy na odciąg.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Niezbyt. 4 pasy na spięcie ładunku "do kupy" (zasada: najpierw usztywniamy ładunek, później mocujemy).
Później 8 pasów na opasanie.
Zakładam, że towar towar masz dosunięty do przedniej ściany i maty antypoślizgowe pod spodem.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 sty 2007, 18:53
Posty: 623
GG: 6032020
Lokalizacja: Czchów

Cytuj:
Niezbyt. 4 pasy na spięcie ładunku "do kupy" (zasada: najpierw usztywniamy ładunek, później mocujemy).
Później 8 pasów na opasanie.
Zakładam, że towar towar masz dosunięty do przedniej ściany i maty antypoślizgowe pod spodem.
Spinanie do kupy w tym przypadku nic nie da. Zwróć uwagę na sposób ułożenia tego towaru. Podstawa to poprawne jego ułożenie przy załadunku, ale to dla wielu firm w kraju ciężki temat (np Bowim Sosnowiec).


No tu nie będę się upierał przy swoim. Aczkolwiek temat z paletami i odciągami z pasów tez trzeba wziąć pod uwagę.
A co do układania - zapewne często wozisz stal i nie jest to tylko jedno miejsce rozładunku. Nierzadko spotkałem się z tym, że na spód kładą blachę a później to jak już im wygodnie - czyt. kolejność hal magazynowych


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2011, 14:31
Posty: 98
GG: 0

Cytuj:
No tu nie będę się upierał przy swoim. Aczkolwiek temat z paletami i odciągami z pasów tez trzeba wziąć pod uwagę.
A co do układania - zapewne często wozisz stal i nie jest to tylko jedno miejsce rozładunku. Nierzadko spotkałem się z tym, że na spód kładą blachę a później to jak już im wygodnie - czyt. kolejność hal magazynowych

Towar dosunięty do przodu. Przeważnie mam po około 2 miejsca załadunku i tyle rozładunku.
Dziękuję za sugestię i uwagi.

_________________
...Chroń mnie Boże przed diabłami w mundurach o zielonym kolorze...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

ja tam sie słabo wyznaję na spinaniu, ale ta środkowa wiązka rurek i nie tylko także kątowniki i te rury grubościenne przy bardzo mocnym hamowaniu wyszły by w kabinie.
to że brzegi towaru są spięte to wcale nie znaczy, że towar jest zamocowany tyle tylko że na boki się nie rozjedzie.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

Ostatnio dość często wożę betonowe kręgi, studnie na burtówce. Mam problem z narożnikami plastikowymi, które na zaokrąglonych kantach nie chcą się trzymać lub się zsuwają. Jednak pas musi być czymś chroniony, bo się przeciera. Druga sprawa, że latanie z narożnikami zajmuje dużo czasu. Co mogę nałożyć na pasy, żeby je ochronić i ułatwić sobie pracę? Myślałem o wężu strażackim albo czymś tego typu pociętym na kawałki. Chodzi też o to, żeby było w miarę ścisło i nie zjeżdżało z pasa. Co myślicie?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Maty daj i już, jak te cienkie to złożyć na dwa razy.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Sam kiedyś się zastanawiałem nad takim "ochraniaczem" z węża strażackiego. Dość wytrzymały i jak jeszcze "złoży" się go podwójnie to ma to rację bytu.
Niestety, wcześniej zmieniłem firmę niż udało mi się takie coś sprawić.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Znajomy zamiast węża strażackiego miał na pasach pocięta na kawałki dętkę robiło robotę nie powiem.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Ja tam miałem kiedyś takie oryginalne rękawy, ale aby robota była powciągać to na pasy i z czasem poginęło nieużywane. Lepiej sobie wyciąć z jakiegoś grubego gumolitu, albo tego przezroczystego tworzywa co są z nich te kurtyny z pasków na chłodniach prostokąty na długość wg. Potrzeb i szerokość żeby zmieściła się szlufka na pas i naciąć na środku od góry żeby nie było trzeba przewlekać pasa tylko nałożyć już na kancie. Kupne takie też chyba są, a u Niemca na pewno.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
Posty: 1136

O matach myślałem, żeby je przeciąć w dwóch miejscach i przełożyć pas. Tak, żeby zawsze siedziały na pasie i nie spadały. No i nie może to być zbyt grube, bo zwijam pasy do przerzucania. Spróbuję załatwić w miarę cienki wąż strażacki albo chociaż dętkę, ale obawiam się że na ostrych betonowych kantach dętka długo nie polata :wink:

Foto: https://zapodaj.net/58e79b881cea1.jpg.html


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2010, 18:49
Posty: 41
GG: 0

Możesz poszukać osłon jakie są stosowane w zawiesiach powinno się sprawdzić, foto podglądowe:

Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5995

Dokładnie, osłony na zawiesia. Kolega pokazał plastikowe, ale są też takie przypominające węże strażackie.
http://www.dolezych.pl/oferta.php?idKategoria=179

Jeszcze jedna rzecz dobrze chroni pasy - stare rękawice :] Nawet tektura czasem się sprawdza, bo to tylko o to chodzi, żeby pas nie szorował po betonie podczas naciągania i pracując podczas jazdy.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 891
GG: 1

Ja mam takie nakładki przezroczyste "silikonowe" przez które przeplata się pas. Zdaje to egzamin, nawet na ostrych kantach (blacha itp.) nie przecina się.
Dokładnie takie:
http://www.dolezych.pl/oferta.php?idKategoria=185


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 37 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 135 36 37 38 3945 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: