Strona 40 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 138 39 40 41 4288 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lip 2011, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 wrz 2010, 17:52
Posty: 113
GG: 0

a wie ktoś może co się stało dokładnie z jej byłym Volvem z niebieskim dołem podajże od Kaweckiego? bo miał lekkiego dzwona, i jestem ciekaw czy to ona czy już nie.

_________________
...Moscow Express...
.:Brudna kabina, biała naczepa chłodnia i kierunek Rosja Wschodnia:.
.:Najważniejsze Żeby Jechać I Czuć Uciekające Spod Kół Kilometry:.
.:Rozpoczyna Się Olimpijką, Poprzez Ural, Bajkał Kończąc Na Wladyvostoku:.


Post Wysłano: 07 sie 2011, 18:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lut 2009, 18:37
Posty: 15
GG: 0
Samochód: MAN TGX 26.440
Lokalizacja: SOUTHAMPTON

Pozwole sobie wkleic kolejne zdjecia naczep pod kontenery uzywanych w UK i ich maly opis(wczesniej wkleilem ale bez opisu i tu nawet sa te same ale dodalem maly opis odnosnie osi). Jesli cos sie nie zgadza to prosze o sprostowania. (ciagle poluje na pare typow, ale wiecie.....albo ucieknie, albo bateria padnie :) )

Na tym zdjeciu naczepa w ktorej w pierwszej czesci os jest jedna, opuszczana i o ile sie nie myle skretna. W drugiej czesci trzy osie, zadna skretna, ale chyba pierwsza lub ostatnia os jest podnoszona.
Obrazek

Na tym zdjeciu w pierwszej czesci os opuszczana i skretna, w drugiej pierwsza os podnoszona, ostatnia skretna.
Obrazek

Tutaj w pierwszej czesci os opuszczana nie skretna, w drugiej trzy osie, bywa ze pierwsza os jest podnoszona, zadna skretna.
Obrazek


Ta jest ciekawa. W pierwszej czesci dwie osie, obie skretne, obie podnoszone. W drugiej czesci tez dwie osie, ostatnia skretna, zadna nie podnoszona.
Obrazek

Na tym zdjeciu przewozone dwie prawdopobonie ciezkie dwudziestki. Transport wewnatrz portowy wiec jesli ciezkie to i tak zaden problem. W pierwszej czesci dwie osie, obie podnoszone i obie skretne. W drugiej pierwsza podnoszona i ostatnia skretna. Mozna tez zwiekszyc przestrzen miedzy naczepami dzieki czemu mozna zabrac dwie 20 z gensetami ( jak na zdjeci ponizej).
Obrazek

Obrazek

Ktos kiedys napisal ze 45stopowe maja z boku napisane 45 i potym mozna poznac ze to jest wlasnie 45stopowy (choc to na oko widac). Ale CZASEM sie zdarza ze taki ow 45stopowy nie ma z boku napiasane 45.
Obrazek


Post Wysłano: 07 sie 2011, 18:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Wiecie może jak tam wygląda jazda u Pana Słomki w Sochaczewie?


Post Wysłano: 08 sie 2011, 15:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2010, 19:49
Posty: 106
GG: 3510215
Samochód: Opel Vectra

Hej , zerknijcie na to... http://etransport.pl/forum94089.0.html#koniec
Złapali jednego , a ilu ich wyjechało , kto wypuścił pudła z ADR na aucie i kierowcy bez uprawnień.Może to sprawa dla np: prokuratora , zrzeszenia przewoźników ???


Post Wysłano: 09 sie 2011, 15:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2010, 15:41
Posty: 19
GG: 1409090
Samochód: man tga 430

kolego hgv1 takich naczep nawet w gdyni jest juz sporo. Tylko w UK ciezkie 2x20 woza po terenie portu a u nas po kraju:D


Post Wysłano: 09 sie 2011, 21:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

co do tych 5 osiowek jaka firma je produkuje ?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 09 sie 2011, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1626
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
co do tych 5 osiowek jaka firma je produkuje ?
Broshuis chociażby, ale pewnie nie tylko oni...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 10 sie 2011, 9:57
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2009, 18:30
Posty: 1756
GG: 1
Lokalizacja: Częstochowa SC

Kiedyś Fliegl miał te naczepy w ofercie,teraz to niewiem


Post Wysłano: 11 sie 2011, 4:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2010, 15:41
Posty: 19
GG: 1409090
Samochód: man tga 430

wiekszosc 5 osiowych naczep ktore widzialem byly firmy noteboom.

Caly motyw z tymi naczepami polega na tym ze jezeli podczas wazenia naciski osi nie beda przekraczac dopuszczalnych norm to dostaniesz mandat w wysokosci 500zl za przekroczenie masy calkowitej. Dlatego coraz wiecej widac tych naczep, a po drugie te naczepy sa rozpinane w polowie i obydwa kontenery sa zawsze dzwiami do tylu a nie jak na standardowej naczepie jedna 20' drzwiami do kabiny.


Post Wysłano: 11 sie 2011, 11:00

Jeszcze oczywiście D-Tec je robi :)


Post Wysłano: 20 sie 2011, 14:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2008, 10:43
Posty: 54
GG: 3512373
Samochód: Scania R500 V8

witam serdecznie.
Mam takie pytanko ponieważ od września przesiadam się z cementonaczepy na kontener więc mam kilka pytań:
1. Czy poza portem tam gdzie wezmę ładunek bądź drugi kontener obowiązują mnie jakiś terminale bądź odprawy celne??
2. Na co uważać na początku pracy w takim zestawie (że przekroczenie tonażowe to wiem)
3. Jeśli ktoś może niech napisze w skrócie coś na temat takiej pracy najlepiej osoba która ma z tym do czynienia na co dzień.

Z góry dziękuje. Pozdrawiam

_________________
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie

PRECZ Z KOMUNĄ!!


Post Wysłano: 20 sie 2011, 20:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Co do odpraw celnych jeśli nie było odprawy końcowej w porcie to jedziesz np do Poznania najpierw na urząd celny a potem na rozładunek, chyba że to duża firma i mają urząd celny na firmie to rozładunek i UC w jednym miejscu.
Na zleceniu transportowym lub liście przewozowym powinieneś mieć wszystko napisane co i jak masz zrobić z pudłem i towarem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 20 sie 2011, 20:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lip 2007, 10:45
Posty: 478
GG: 5718619
Samochód: Scania R560 6x4
Lokalizacja: KaRsIn

No i na co masz uważać to na pewno na dziurawe puszki zawsze przed wyjazdem z terminalu zobacz czy nie ma dziury albo czy uszczelka od drzwi nie odpada żeby zawczasu to naprawić bo jak dojedziesz na miejsce załadunku to mogą odesłać Cię z kwitkiem.


Post Wysłano: 21 sie 2011, 10:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Jeżeli kontener z Polski to pamiętaj o opisach, chyba że robota bezpośrednio z Maerska to opisów nie robisz :) Na odprawach Urzędnicy Celni lubią ostatnio sprawdzać tacho :)


Post Wysłano: 21 sie 2011, 12:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Chyba, że ładujesz puszki które płyną do Anglii, wtedy odpraw celnych nie przechodzisz, tylko zaginasz prosto do portu.


Post Wysłano: 21 sie 2011, 15:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2008, 10:43
Posty: 54
GG: 3512373
Samochód: Scania R500 V8

No właśnie coś mi mówił Pan Jan Kulczyk że mają umowę z Maerska i właśnie te kontenery biorą.
Dobra dzięki za informacje. Reszta wyjdzie w praniu

_________________
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie

PRECZ Z KOMUNĄ!!


Post Wysłano: 21 sie 2011, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 409
Samochód: Volvo FH
Lokalizacja: Wejherowo

Pamiętaj, że zawsze możesz zadzwonić do spedycji i podpytać.
Po to są. Nie tylko załatwiają robotę, ale mają też pomóc w różnych sytuacjach.


Post Wysłano: 21 sie 2011, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2009, 13:08
Posty: 165
GG: 0
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia

Cytuj:
No właśnie coś mi mówił Pan Jan Kulczyk że mają umowę z Maerska i właśnie te kontenery biorą.
Dobra dzięki za informacje. Reszta wyjdzie w praniu
U Kulczyka to harcorowo jak na początek, opisy Kulczyk robi w SGS.


Post Wysłano: 22 sie 2011, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lis 2008, 10:43
Posty: 54
GG: 3512373
Samochód: Scania R500 V8

Jak się nie przekonam to nie zobaczę...w każdym bądź razie pilnie czegoś potrzebowałem na pomorzu a tylko on zaproponował mi prace na według mnie dobrych warunkach...bo reszta firm pożal się Boże. Strach mnie ogarniał po samych rozmowach

_________________
Człowiek na poziomie powinien trzymać się w pionie

PRECZ Z KOMUNĄ!!


Post Wysłano: 22 sie 2011, 22:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 mar 2007, 13:52
Posty: 93
GG: 0
Lokalizacja: :P

Cytuj:
Jak się nie przekonam to nie zobaczę...w każdym bądź razie pilnie czegoś potrzebowałem na pomorzu a tylko on zaproponował mi prace na według mnie dobrych warunkach...bo reszta firm pożal się Boże. Strach mnie ogarniał po samych rozmowach
pojezdzisz to zobaczysz te warunki :lol: ogien na tlok i nie ma ze boli ;d 2x20 i jedziesz ;D a jak bedziesz "slabo" jezdzil to polecisz z hukiem :P


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 40 z 88 [ Posty: 1744 ] Przejdź na stronę Poprzednia 138 39 40 41 4288 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: