Witam,co do sprężarki to trzyma się na trzech śrubach na klucz 17, musisz mieć długą nasadkę bo znajdują się pod tym grubym gumowym wężem od filtra powietrza. Wcześniej spuść płyn(wystarczy z 15l) i odkręć rurkę idącą od sprężarki w dół na blok(dwie nakrętki na klucz 10),wąż gumowy od góry idący do zbiorniczka wyrównawczego i oczywiście rurkę z powietrzem.
Niestety prawdopodobnie(przypadłość tych silników)leje właśnie na łączeniu obudowy z silnikiem jest tam kanał olejowy(w środku)umieszczony blisko łączenia i lubi sobie tam wysadzić uszczelkę...
Mój mechanik (ma jakieś 25 lat spędzone w warsztacie) powiedział że te uszczelki które teraz są w sklepach po jakimś czasie i tak puszczą bo są robione z jakiegoś innego materiału(ekologicznego) to nie to samo co kiedyś...
Ja oddałem cały silnik do uszczelnienia i dopiero ten gość dotoczył jakąś tulejkę która osłania to felerne miejsce, ale silnik cały wyjęty obok tokarki ,frezarki i podobne...Trudno będzie to zrobić na podwórku