Rejestracja:21 lut 2018, 14:18 Posty: 14
Samochód: MAN f90
Witam posiadam MANa 4-ośka z tym oto centralnym smarowaniem ale przyznając się bez bicia nie mam pojęcia jak włączyć /ustawić albo chociaż sprawdzić czy wszystko jest ok ponieważ smar nigdzie nie przechodzi , w tym momencie wlany olej od około miesiąca i jak było sucho tak jest .
Rejestracja:21 lut 2018, 14:18 Posty: 14
Samochód: MAN f90
Zaraz to sprawdzę, w tym momencie podałem prąd na krótko i pompa działa po odkreceniu tekalonu leci olej że smarem lecz dalej nie wiem gdzie jest włącznik/ regulator tego ustrojstwa .... nawet po podaniu prądu na krótko smar nie przechodzi na odpietych kalamitkach , dowiedziałem się że na rozdzielacz jest czujnik 30 bar więc to może on hamuje i nie puszcza dalej
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To masz wtedy sterownik w kabinie, przed nogami pasażera pod tym plastykiem.
Tam ustawiasz co ile ma się włączyć oraz jest guzik do ręcznego włączenia centralnego smarowania
Rejestracja:21 lut 2018, 14:18 Posty: 14
Samochód: MAN f90
Sterownik znaleziony , smar właściwy zalany ale chyba za długo to stało wskutek czego mam nie drożne centralne ... 30 minut już się bawię czerwony budzikiem i nic nie przechodzi:/
Rejestracja:21 lut 2018, 14:18 Posty: 14
Samochód: MAN f90
Odkreciłem przy rozdzielaczu na wyjściu i wejściu smar przechodzi tak samo na kolejnym obok rozdzielaczu wejście/ wyjście działa ok , natomiast na tych małych susza ani grama smary. Miałem podpiętą pompę na krótko przez 40 minut i nic., w trakcie odkrecania tekalonów ciśnienie bardzo małe ... Jakiś pomysł czemu na rozdzielaczu nie wychodzi na małe?
włącz je kilka razy i musi pójść. W razdzielaczach masz takie zaworki radził bym tego nie ruszać. Kiedyś to rozkreciłem to nie mogłem poskładać skutkiem tego było to ze smar wywalało tylko z rurek które były najblizej. Włącz je kilka razy. to ze pracowała 40 minut nic Ci nie da bo smar wychodzi w punkty smarne w momencie wyłączenia pompy a nie jak pracuje.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Dlatego miał odkręcić przewody przy punktach smarowania i patrzeć czy wylatuje świeży smar.
Ewentualnie zobaczyć czy w przewodach nie stwardniał smar na dobre i przez to pompa nie ma siły przepchnąć smaru
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę